I sviluppà i ghjoculi per i zitelli 6 mesi

A mezza annu hè un gran periodu di vita per un criatu novu. Se u picciottu, chì hè ghjustu cumparisci, dorme quasi tuttu u tempu, u zitellu, quellu chì hà digià sei mesi è stà svegliatu per un pezzu u tempu, diventa in solidu attivu.

Duranti l'epichi di vigilia di u zitellu di sei mesi, hè necessariu di ghjucà cun ellu in parechji partiti di sviluppu, chì vi permettenu di prestu in seguitu aprendu di novi abilitazioni è acquistà cù u mondu chì u circondu. In questu articulu, averemu aduprà a vostra attenzioni diversi ghjoculi educattivi per i zitelli da 6 mesi è anziana.

I sviluppà i ghjoculi per i zitelli à l'età di 6 mesi

Per i zitelli 6-7 mesi, i seguenti pezzi di sviluppu sò adattati:

  1. "U batista". Plantate u mulinu nantu à una catedra d'alimenta cù un tavulu di coperto è dà una grande cuchja di lignu in u manicu. Spermunate ciò chì succede se culpisce nantu à a tavula. Assicurendu chì a diversione attività duverà entretendu u vostru picciuttante è, anch'elli, prumove u sviluppu di una comprensione di relazione cause-effect, capacità auditiva, è un sensu di ritmo.
  2. "Peas". Un zitellu annu d'annu hè digià viaghja cù u so pensi è diventa cù piacè. À questa età, l'impastatu hè digià à pudè ritruvà picculi objeti cù dete, ma più chjaramente, sta capacità ùn era micca dispunibule per ellu. Per i babori à 6 mesi, i ghjinirazioni di u sviluppu chì aghjunghje a ssa skill sò assai mpurtanti è utili, cumu cuntribuiscenu à u sviluppu di e persunanti motore fina. Sì vi sfacciate i chjari, i fori, i buttoni è l'altri articuli similarii davanti à u vostru zitellu, ellu ricevà cun elli. Vaju cura assai di ùn abbandunà u zitellu senza fighjà, perchè pò sculacciate una piccula cosa in a so bocca è choke.
  3. «Aereo». Mettite sottu u pianu nantu à u to dorsu, è fate u zitellu nantu à i vostri pedi cù u vostru scipannu per chì a so fàccia hè stata fatta à voi. À u listessu tempu, manteneu u zitellu fermu da i manichi. Lentamente è cura risamente è bassa i peri, è ancu caccià oghje è vendi, perchè chì u zitellu sperienze una sensazione di "volu". U ghjocu ùn hà micca solu amuse u vostru zitellu, ma hà rinfurzatu l'apparatu vestibulariu.

Inoltre, per miglii da 6 mesi à un annu, i ghjucatori di u sviluppu di u dete cum'è "Soroka-Beloboka" o "Oghji partendu una aranciata" sò assai impurtanti. Assicuratevi dà almenu un pocu di tempu per sta lezziò utili.