10 prudutti chì ùn ponu micca alimentatu animali

I nostri animali volte volte volte eghjugini cù l'ochji di piace à i platti di i pruprietari è cusì furtunatamente ghjustu vicinu à u frettu apertu chì ùn hè pussibile rispundà è micca trattà cun un pezzu di bè. Solu solu u prublema hè chì una pudiglia da u puntu di vista di una persona pò esse un periculu per l'animali. Cunsiderate 10 prudutti chì ponu micca alimentatu da i animali per ùn dà a so salute.

Top-10 prodotti periculosi per animali

1. Chocolati

Chocolate, dolci di chocolate, cocoa deliciosa è vogliu cumunu cù l'amicu di quattru fuglii, ma hè un veru malu. I prodotti di cicculata dispunìanu a sustinuzioni di teobromane, chì u corpu di l'animali ùn si pò mancassi. I cunsequenze di l'u pezzu manghjatu pò esse assai diffirenti - da l'ansietà, vòmitu, diarrea à cunvulsioni è di cunvulsioni.

2. Bones

Ci hè un certu estereotipu chì l'animali di l'animali (i misgi è i cani) hè di l'ossa, perchè dopu à i dati di i pruprietori, u cuntenutu restanu sò trasferitivi à a tazza di l'animali. Ma micca tutti l'osse sò utili, per esempiu, u pesce o un chicken ùn anu per successu ferite a cavità orali è l'esofago.

3. Ova crua, carne, pesce

Prodotti d'urìgine urientale senza trattamentu termale sò assai afflitti di numerosi periculi, à menu di escheraghju Escherichia coli è Salmonella. Iè, in u salvaticu, tutti l'animali pòtti manghja prima, ma hè quì un membru di famiglia quadruscata chì pare micca esse implicati in a selezzione naturale. In ova crua, ci hè una sustancia chjamata avidina, chì interferiscenu cù l'assicuranza di vitamina B, chì affetta a cundizione di a pelle è u pilatu.

4 Uva e raisins

I ravi sò un impattu negativu in i riti di i animali. Manifestazioni di l'influenza di e toxine pò esse espressi in a micció rapida, a sedente, vomitu, è pò esse micca esse espressamente di parechji anni, accumènciendu in u corpu, è alloghju uccisione annantu l'animali.

5. Coperazzioni è alli

U dannu di cipolle è di l'agliu hè in l'effettu nantu à u sistema circulatori. I sustanzi di sti prudutti pò dannari i ciumi di u sangue di sangue è causanu anemia. Spicciamenti peligrosu sò culi è ajonchi per i misgi.

6. Avocatu

Parirarà chì quì pò dannari l'avocatu inutli, ma avete bisognu di sapè chì cuntene una sustanza venenosa - Persin, chì pò esse mortali periculosa. Persin pruvucara a malatie cardiavule, pulmonari, diarrea, vòmitu, cunvulsioni in animali.

7. Ossa di frutta e sementi

In l'appartamenti induve a vittura di i vizconi, i frutti è, per consegnu, l'osse anu da elli rigulari, ma hè impurtante di vede chì l'animali ùn l'manghja micca e manghja. In l'ossi di ciliegie, manzili, pèrdre, albercocu, prugna, pezze cuntene cianuru venenoso.

8. Leggina

Ovveramente, ogni pasta prima, nò micca un levitu, pò causarii dannu enormi à a salute di l'animali, ma i prudutti fini di a pasta di levadulare ùn sò micca salvati. U pane ùn deve esse più di 10% di a dieta di upertu, cun un grandore di risichamentu di disturbu, vomiting, shortness of breath.

9. Dolce

Sì i misgi sò micca assai dolci, i ghjacchi sò assai dolce. U risultatu di l'addiccioni sò ùagliu cala, denti dilativi, disfunzioni funziunali, diabete, obesità è una violazione di a percepzioni di u gustu.

10. Salate

U cunsumu di e manufattimenti salati porta à una violazione di u equilibriu di l'elettroliti in u corpu di l'animali, pruvucarà e sediente è l'aumentu di inguernu fluidu, per questu quale u stomacu hè stendu. Ci hè ancu casu di avvilinatu cù iioni di sodiu in animali.

Por desgracia, succèri chì a ghjallina ùn hè micca trattatu cun delicatiga incorrecta, senza permissione, perchè qualsiasi sospetti di manghjà un "male" produttu hè una scusa per contactà un veterinariu.

Attentu, sceglie u què di alimentà i misgi , i cani è altre animali.