Cumu insegna rapidamente un pappagallo per parlar?

Se decide un possu un pappaddu, abbandunà l'insignà per parlar, avete bisognu di pensà cun cura. Pappaddu mancu unpretentiosu in i cura, ma duverebbe diventà u so megliu amicu è cumpagnu in a cumunicazione. Dopu tuttu, in a natura, sti pani avianu in paese, è a solitude pò pèrdite.

Chì parrot hè più faciule per insignà?

U dimenisuni di u pappagaddu ​​ùn pò micca ghjucà un rolu especialu à l'insignamentu. Pudete imparà à parlà, armatu cù patience, è un grandu è chjucu. Particularmente importantissima à cumprà un sessu, età è aspettu di u pappagaddu. Hè cresce chì i picciotti sò più receptive à l'amparà chì i figlioli. In i masci, a cornea sopra u pienu hè bleu, è in i femoni hè marrone. Invece sta sta diferenza ponu esse osservata micca immediatamenti dopu à nascita, ma dopu un pocu tempu. Pappulidi di circa un mesi di cumincià à parlà più veloce, è si cuminciaru à manghjà in elli. In quantu à u so tipu, anu perceive u paroli umanu ondulate è calore .

I pappagini sò assai sensittivi, per quessa impurtate ùn perdè a so fiducia. Fans di sti pani, chì anu sperienza sperimentale di i so cuntenutu, avè u stessu cunsigliusu quantu rapidamente d'insignà u parrot per parlà. Prima, sceglite un ora addirizzatu per voi stessu. Hè bisogna à esse una lezioni di scola tutte ogni ghjornu à u stessu tempu. Qualchidunu cunsigghiate à pratica in a mane dopu à 10 o 15 minuti è prima di manghjà, è longu lezioni per esse unu di a simana. Perchè u loro ùn hè micca distractatu, ùn deve esse un silenziu ideale in a stanza, è solu l'studiente è u maestru sò prisenti. Sceglite i paroli per a prima lezzione cusì faciule. Hanu de cuntene vucali a e una, cunsunanti di murmuri è murmuri, littri m, k, n, p. Hè impurtante repite a frasa in alta è chjaru, ma trattate u pappagaddu ​​à u listessu tempu cun suecia è, in nisun locu, chianci. A càmera di camcorder è a recorder aiuta à facilità à e lezioni. Ma senza a vostra presenza in l'abitazione sò questi l'avancesi di a tecnulugia ùn hè micca cunsigliatu. Ùn ci vole micca cuddà l'uccellu durante a classi.

Appena cresce à parlà poveri, chì anu avà principiatu à voi, è abituatu à a manu. U picculu zitellu è una donna ponu trattà stu più faciule chì un omu. Questu hè duvutu à u fattu chì e voce alta hè perceivedu da un pappu più veloce. Se u vostru amicu hè un cundurdimentu cunfortu (si ci hè un mirroru in a cage), serete cunvinta chì pudete insignà un pappaddu per parlarà.