Chì sò i pappagalli manunu salute à l'alimentariu?

Per un bellu pezzu i sognu di un pappaddu, è quì cuntenenu ultimamente l'amante di piuma? O era u zitellu inquieti e avianu avutu per cumprà un ovu? A petra in ogni casu deve esse cura è cura, perchè oghji sò rispunsevuli di a so salute. Parechji prupietarii di pappagalli inexperiencianu avè principiatu à interessà à a quistione - chì altru a furmazione especialiche manghja l'animali. Intendemu di fàrilu quì.

Chì ci vulete manghjonu barbati?

Prima di tuttu, in più di l'alimenta, vi deveru chì l'uccellu hè acqua fresca è fresca. In un catu d'acqua, devendìa rimpiazzà ogni ghjornu. Inoltre, da u tempu à u tempu u bonu stessu vole esse rinfurzatu bè. Cum'è una zuccarera hè ideali per i zitelli di l'acqua embutida.

Hè assai utile per dà cunsiglii bianchi. Hè riccu di vitamini, è ani più chì sò più freschi chì secci. Sò ùn lasciarete dopu un pezzu dopu da ghjineraghju, perchè cumincianu i processi di fermentazione.

Pudete pruvà l'alimentazione di prugna, foglie verde è zucchini di clover, dandelion, insalata. Turnu in petra foglie, pruvate aghjuntu à l' alimentu .

A più pivoine, cum'è questi di i tropichi, necessanu fruttu frescu. Qualessu tipu di frutti tucanu li pappagallo mancianu: coddi, ananas, pezzu, albicocinu, ciliegie, uva, mirtilli, bananas, laringi, sandia, cranberries, fragole, figu, kiwi, zucca, meloni, granu, pummo, mele, malva, prugna currant, blueberry, dates, prugna, limonu, pomelo, cuscinettu, aranciu di mare, netturi, lamponi, mandarine.

À a robba accustà à i frutti è di u baccelli, cumincia à manghjà da a so zitella.

Chì ùn pudete micca manghjà un pappaddu?

Poviri astratti ùn sò micca stati manghjatu per l'altu cuntenutu di l'olii essinziali è di i tannini. Inolvutu micca manghjate pappagallo avocate, cunfettu, papaia è castagna.

In u nisun casu ùn dà senza pezziuni salati à pappagallo salini - u sali pò diri à a morte d'una mascota.