Chlamydia in felici - sintomi

Chlamydia hè una di e malatie infizziosi chì si spettaculu in i misgi. U so agente causativu hè un bacteriu di u genus Chlamydia.

Signori di clamidi in i misgi

Chlamydia hè a causa cumuni di a konġuntivitis (aguda è chronicu) in i misgi, u chjamatu chlamydia. Perchè l'iniziu di a malatia hè carattarizata da puffiness di a cungiuntiva, a vargue mucosa da l'ochji. E, cum'è regula, prima un ochju hè influinzatu, è dopu qualchì tempu un altru. Inoltre, i sintomi primuridii di chlamydia in i misgi includenu u fotofobia, a frebba, l'apparizione di u screnu da u nasu, tossu , starnutennu, hè pussibile di ricusà l'alimentu, a debule generale. In vista di u fattu chì i sintomi di chlamydia sò assai simili à questi di una malatia respiratorja normale, sia sicuru d'accurdà a l'addevu veterinaria per un diagnosticu precisu è u trattamentu adattatu. A cunferma di a malatia per a chlamydia in i misgi serà fatta nantu à a basa di un studiu di laboratori di anàlisi di sangue.

Chlamydia in u gatteu

Gattini pò infettare cù infestazione chjamidiala ancu in u senu o durante u partitu, chì u traspurtadore di l'infezzjoni pò esse micca solu un animali sicku, ma dinù una malatìa chì hà digià passatu (senza immunità dopu a curazione!). Inoltre, l'infezione cusì ottinutu spessu si mette in pulmonía atipica, chì porta à a morte di i gattivi nascite.

Ma a maiò parte di i gatti sò sottumessi à gatmi di un mesi è mezzo o quandu anu più viejo. Chlamydia pò accurte, per esempiu, l'estressi di i gattivi scorpi di a mamma. In regula, a malatìa manifesta in a forma di konġuntivitis o infezioni respiratory chlamydi.

Per a prevenzioni di sta maladie, un esami medico qualifiche di a maschile si deve esse realizatu regularmente, cum'è a vaccinazione propiu.