Nicole Kidman mangia di vermi viventi è altri "yummi"

Angelina Jolie, chì manghja insetti, hà una sposa nantu à predilezzii gastronomii pocuali. Ci hè chì Nicole Kidman hè ancu cunvinge di manciarii viventi.

U manghjà hè micca per u cattivu

U luni, Nicole Kidman, di cinque anni d'anni, diventò un invitatu di u video portal "Teatru di i Secret Talenti" di Vanity Fair, in i so celebritivi dimustranu i so picculi è più più altetti. Doppu l'abilità pocu di l'attrìzia, i so fanali ùn anu à capì, perchè a pelle cun Kidman hà diventatu una sensazioni trà i so fannii.

Nicole Kidman in u studiu di Vanity Fair

Assicurata nantu à una sedia à un vestutu eleganti, Kidman hà svilatu u so talentu secreto ghjittati viaghjanu (culori blu) e beldri di u sorcereru di u tabbone è larvule di u farina, cunfrisce grutti e sipolcite.

A bellezza brutta impregnava insetti cù chopsticks è erotica si ghjittò in a so bocca, affittu bè:

"Dui milaie bilardi di u munnu manghjianu bugs ... E sò un di elli!"
Leghje ancu

Appetizing comments

Alimentazione gastrunitis Nicole accumpagnatu a valutazione di u gustu di ogni pane. Cusì, per esempiu, sicondu l'opinione autoritariu di l'attrìccia, a sopa di farina hà un gustu fructuali, u gustu di i grutti pò esse paragunatu à una nutina pelosa. Cum'è a ricunniscenza, ovviamente, a so buttiglia prediletti, Kidman hà cunsigliatu à ognidaghju à pruvà e caterpillari frittu. Suggenu à pruvà?