A riescita di Rihanna nantu à a catamaranu di novu vignaghjolu: una nova cullizzioni per Puma

Une di i debutanti Fashion Week in New York era Rihanna, chì hà criatu una cullizzioni di vestiti per u Puma. U cantatore di Barbadian hà fattu assai sonu, dividendu i critichi di a moda in dui campi. Unu di elli pruclameghja à u talentu di u talentu di l'artista, l'altru u chjama u so zitellu un gustu bellu.

Assistenza famigliali

In più di l'adulti di moda: l'editore Vogue Anna Wintour, u top-class Naomi Campbell, u Jeremy Scott di a moda, u fotografu Annie Leibovitz, u spettaculu Ryan hè stata mamma è fratellu, chì era assai impurtante per ella. Hè nutate chì u spettaculu di u cantante di disegnatore fù apertu da Gigi è Bella Hadid.

Waiting and Reality

Per Rihanna, a gloria di u rappresentante più modellu di l'attività di mostra, chì senti e tendenzi è hè u generatore d'idee interessanti, ùn hè micca nunda. Hè per quessa chì ugnunu avia aspittà chì u novu artistu creativu per a marca Puma.

Ella ùn hà micca reinvintutu a rota è offre à i clienti di a marca di una variazioni nantu à u tema di i vistimenti ch'ella si porta. Quandu u disignu urdinaru, volia d'avè un avutu imprevisu è imprevisible in a coletta d'otožo-invernu 2016/17.

Leghje ancu

Street Fashion

Comu dettu à l'impegnu di Rihanna, in u podju pò vede a ropa, chì era inspirata da a cultura di a strata Japanese. Pruvò à cuntattà cù l'elementi di u sportiu sportificatu chì sò caracteristici di Puma.

A cullizzioni di u cantanti hè duminatu da culori gialli, bianchi è bianchi. Hè in questa gamma di culore chì i vestiti è i vistiti cù l'azziuni, sport di bagnu, bombardi, cunti, simili à bragdi di a famiglia, chjosi di ghiaccio, i sputichi sottumessu nantu à i tressi sò presentati.

Cosa pensate di u prughjettu di designe di Rihanna?