Stufa per i scarpi cù i so mani

U passagera ùn avè micca avutu un aspectu sicuru si ùn cuntene i scarpi in bonu ordine. Perchè ùn ùn pruvucarà micca difficultà, hè bonu per mette in u stantariu per i scarpi. Ella salvà a famiglia da una munzidenza di sportivi, sandali, sportivi è scarpi in u pianu. Se ci hè u tempu è u desideriu, pudete pensà à a quistione di fà fà un cuddariu per i scarpi. Dopu tuttu, pudete pruvà cun u disignu, è a cosa diventerà un veru orgogliu.

Strumenti è materiali

Prima di inizià u travagliu stessu, hè megliu di verificà a dispunibilità di ciò chì serà necessariu:

A secùncia di fabricà u coghju per i scarpi cù i so mani

  1. Hè megliu cumincià da parte. A profonda di a custruzzione serà 33 cm. Con questu in mente, vittiru 6 spazzi. Una di elli, piazzate in a listessa distanza 4 bars. Per fà un bevaredu à a so prufundità. Inoltre per ogni bastimentu, vide 4 spazzi cù una durata di 62 cm. Inserisce i bars in i ranchi è aghjunghje cù venti.
  2. Allora pudete aduprà a fabbricazione di i rachi stessi, quelli chì anu da circa 80 cm in altitudine. Fate a tagliu, a distanza tra quellu hè 25 mm, a prufundità hè di 1,6 cm (da u gruixu di a barra). Cumu avà, ùn anu micca da lascià circa 10 cm.
  3. Inoltre, fà 4 rachi. Inseriu presti prestiti.
  4. Dopu ci hè necessariu preparà e cagiunati in a quantità di 2 piezzu. Hè obligatu di cumpetà a cima di u pruduttu. Allora, trattate tutte di carta di lente, sabbia è vernice, permettenu di secchi. Assimblia a struttura sana cù viti autumudici.

Quessa prestu sottu u calzari, fatta da e so mani stessi, serà piacevule per piacevule è aiutà à mantene l'ordine in u corridor.