U novu hè un zuccheru

U manipule u zitello di u babbu ùn hè micca un travagliu faciule, ma piace un rispunsevule. Comu regula, prima di descarga da a casa di maternità, a ghjovana mamma repite da u persunale medica l'informazioni basica di cura di l'umbilicus di u babbu. Ma cumu si, dopu à u ritornu di casa, avete avete avutu chì u zocculu di u zitellu hè imbulatu? Per capiscenu i ragiuni è curre a situazione, stu articulu l'aiutà. In questu puderemu esse ghjustificatu esse valuta à esse scantatu se u zilellu chì si stà mulata, chì cosa facià, perchè u zingia mettene u natuvulu è sese ponu esse evitati.

Perchè u zingisgiatu hè spusatu?

Quandu i guariscenza, u zitellu di u maritu ha d'avè un bagnu brutta. Questu hè normale. A volta à u circondu secca a crescita di u culore giallu sò furmati. Hannu esse eliminati, perchè cuntribuiscenu à l'emergenza di infizzioni. Per evitari stu tipu di prublemi, vi cunsigliate per vede riguardu à e regule seguenti:

  1. Ricurdativi chì a ferita in u panicu ùn pò micca guariscenze d'istante, vi piglià u tempu. Ùn piacè. Hè tìpica, tocca à duie simane, ma cù una gran curazione di u ciclu umbilica pò durà più.
  2. Preparate tuttu ciò chì avete bisognu à u zitellu: articugrafie di cotto, verde, caputuni di cuttuni, iodine, manganese, infuzione di chlorophyllipt (1%).
  3. In i primi tempi, u zuccunu pò sputigliate un pocu. Questu hè normale. Trata cun antisépte di droghe volte à ghjornu.
  4. Doppu di paunà, trasfurmà u zuccheru da u centru à i vilativi, apertu sotturlulu a cicculata usando u polu è u dettore indice di l'altra banda, pusendu i diti vicinu à u mandile, ma senza toccu a ferita.
  5. L'acqua per u bathing ha d'esseri fogghi. Questu avissi da esse fattu finu à chì u zuccadori hè tutatu sana.
  6. Hè megliu bagnu u zitellu in un bagnu petite separatu, ma micca in u generale.
  7. Se ci hè una pinza nantu à u meliculu è un fugliale perifogliu, u foglie pò esse bagnata una sola ghjurnata. Sì u zingia sia a ferita umbilica, hè megliu in i primi ghjorni per rimpiazzà l'acqua di grattannusi.
  8. Raspashonki, i diaperi è e cose di altri figlioli deve esse curati da steriliazione.

Per trattà u zingia, se a mozza, hà spessu utilizatu peròxulu di l'hidrogenu è di zelenok. Malgradu a so vulgaritati, sti drogu sò excellii in u so travagliu. I boni risultati sò uttene da u trattamentu cù una suluzione di clorofila.

Se u zingia si sona per più di 5 ghjorni, infierruati, peddi ridottu in u so circondu, ci sò purulenti o scempumidduli sfuladori: cunsigliu immediatamenti cun mèdicu.