Quante volte u zappunate possu fruttu in a so vita?

Zuppari, anchi si puderebbe manghjò micca - a pianta hè una pianta di dui anni. Per u primu annu oghje una rosette di foglie è un raccogliu raziu savuroso è savuroso è sana, è in u sicondu - frutti è e sali.

I carri è ùn anu micca un fruttu, perchè cun u so aiutu, hè impussibule di prupagarià una pianta. U fruttu di carotte hè quellu chì hè furmatu in u seculu annu dopu à a fioritura. Dopu a fioritura, l'umbrella sviluppa e zoni chì sò adattati per a simicultura è a zucca francese.

Quantu volte ghjè a frutta caratteristica?

A quistione - quante volte in una vita fructifica i carotti, a risposta in unequivocale - una. Dopu a fioritura è a cugliera di e zucca, a carota hè sola è ghjera manghjatu. Questu hè chì ghjè chì per a so vita di dui anni, a pianta fructifica una sola vez. Per fà i so frutti è e piante, i zappagine si deve solu esse abbandunatu nantu à l'invernu in terra per un secunimu annu. Perchè ùn ùn micca esistassi, avete bisognu à avvolta.

Per fà i frutti di zappunate sò forti è sani, i carotti-ripetituri pò esse spuljati cun u latte di calce. Ùn pudete chjappà testiculi ùn solu in l'invernu. A primavera è l'estate, grazie à u padurete, e carotte ùn deveranu micca sbuffu à spessu, mentri u tarrenu serà bellu chjucu. È un plus avant di couché - pruteghja da i cambiamenti di a temperatura di u ghjornu è di a notte.

Circundente à a fine di lugliu nantu à u filu cintrali hè formatu un parapulu florale, in u quale u semu serà mantinutu. Aspettate finu à chì u parapu scorri à u culore, scuri è ricchi in una camu. Hè u tempu di coglie i graneddi. Hè necessariu di cutà u parudu cù u zizianu è u mette in un locu ombreu.

E si sò stati un granlu oblonga cù un marghjulu. I pelli di a riva hè bisognu à esse sguassati, ma hè preferitu per fà scummià, è micca per un colpu di metallo. A reta staparà i graneddi. I sardi preparati sò pronti per a simminzioni. Puderete sse in u listessu ghjornu oghje, aghjunghjeghja u zitellu riuniscenu da a fine di u ghjugnu, è pudete abbandunà e sardegna à a primavera è suminà in u maghju.