A tortuga hè una cuncepione belli - chì faraghju?

Hè un sbagghiu di pinsà chì i turtles sò cririci senza pretensione chì anu visitu senza prublemi per centu anni. Senza mancanu! Comu l'altri animali, i tartarelle sò e so propiti malati . Dunque, cù a so rispunsabilità per a vostra mascu, avete bisognu à almenu un sapine minimu di e malatie di i castagni è i so sintomi. Per esempiu, una cunchiglia di tortuga - chì fà? S'ellu sta maladie, perchè cumu aiuta à a vostra mascu?

Soft shell of a tortoise

Prima di tuttu, ùn panice micca se a vostra petite ùn hà micca un altru annu - i turtles-i zitelli di i capelli abdominali è di i dorsali completamente keratinizati solu di l'annu. In tutti l'altri casi, amulandre di a cascara hè un sintimu di a malatia. Di i ragiuni più cumuni per quali tortuglie, u vermu-zuppiesu, cumpresa, u cascarru sarvu ligne, ùn deve esse nutatu u seguente:

  1. Violazione di e cundizzioni di vita è di dieta no equilibrata. Chì vulete dì? Prima di tuttu, a mancanza di luci ultraviolet. In l'estiu, era bonu di piglià a tortuga in l'aria aperta, ma prutege da a luz di u sole. In u invernu, riceve a radiazione ultracolata artificiale sottu un lampu speciale (Avvisu: Prutene l'ochji di a tortuga! Quellu di a durazione di u prucedimentu, duveranu esse cuparti, per esempiu, cun una banda). Introduce in a dieta di multivitamini, cuncintendu à a vitamina D, è cresce a quantità di calciu in u corpu, aumentanu a quantità di pesci piccatu in a dieta cù osci, gambe o frutti di merluzzu cù u cunchju. Ùn vi scurdate micca di i preparalli medicinali di u calciu.
  2. Cù una cantina sufenzu di calcium in a dieta, a so deficienta in u corpu di a cianciera, è in u risultatu - a tartaruga torna a cuncetazione suave, pò esse osservata se a glàndula tiroidea, rinsule o intestinali sò rotulati. Spessu, in tali casu, a tortuga suscita a testa, a totazione da a mucosa di l'ochji hè osservata, i spiculi di a cunchiglia pò esse tuccatu o nant'à i curretti è ciolassi. Cumu sintimi sintomi, avete da cunsiderà immediatamente un duttore.