Uni per i cani

U ghjocu di furmagliu per i ghjattori per i cani sò da principià à l'età di circa 1,5-2 mesi. Hè necessariu di ludà l'animali per u cumandimu eseguitu curatu, è ancu per esse pazienti, è andate dopu.

Ciò cumandamenti un sapellu?

Cumu accustomanu un cane à i gruppi hè un prucessu longu è stabilitu. U primu u più forte u squadra chì un ghjovanu avè a ricurdari è l' alcuni . A furmazione principia cuminciate sùbitu cù l'apparenza di un cucciolo di a casa. Quandu u patronu pronomi l'alcunificà di un cane, devendenu a so turnà a so attenzione. E questu avere principiatu dopu a repetizioni ripetuti di questu cumandamentu. Inoltre, duranti u periodu di struzzione, ùn hè micca necessariu di chjamà u cucciolo di e varianti modificati di u soprittamentu, perchè per un cani i nomi, per esempiu, Rex è Rexik sò parolle sferenze.

Dopu avutu a maestria di l'alcuni, ghjè l'ora di amparà u cumandimu "A Me" . Hè necessariu chì quandu avete principiatu per esce, u cucciu ùn esciveru micca, ma vultate à questa prima chjamata. I manichi basi necessariu per i cani di furmazione sò "vicinu", "Sitting", "Ùn pudemu", " Menti ", "Place" . U restu sò maestrati comu necessariu.

Cumu insignà i cumandus di cane?

Accustomà u cane à l'eseguzione di cumandamenti hè stata attraversu un impattu pusitivu è negativu annantu à u cucciolo. U rinforzu poittivu hè un trattatu chì u cane ricevi per ogni cumandamentu currettu. Prima, dimustrà u cane cumu per fà quessa o quella accionenza (per esempiu, quandu travaglia fora di u cumandariu di " Sit " - pusendu) è aghju trattatu à i delici, da poi ripetite parechji volte. Nuvembre o dopu ci sarà un tempu quandu u ghjocu stessu capisce quale es necessariu d'ellu. Se entrenate pericunisticamente, u cane ricerverà a bona parte di l'accultura pricosa è serà pussibule micca di utilizà u trattatu, u squadra esse realizatu senza ellu.

U rinfurzatu negativu hè un periculinu perchinu di un cane per u cumpurtevule in maleable. Hè impurtante micca di cresce u cunfini. In micca avvene avete bisognu à u cane, u cercanu in un locu separatu. Hè permissibile di parlà in un tonu strettu (i cani sò megliu distinti da u tonu di a voce, in quantu à i paroli individuali), amecianti cù un dito, splashing the dog with water from the atomizer. Adupratu geniculus negativu hè utilizatu à u travagliu di u cumandimu "Ùn pudete micca" , è u restu di u prucessu di furmazione pò esse realizatu solu cù l'aiutu di rinfurzatu pusitivu.