Amore è Amore

Cume spessu ùn sapemu micca cumu si distinguise tra i dui cuncetti - amore è amore. Ogni vota u cori avvinni più veloce, u cunsiderà cum'è un signu di quellu grande è unicu unicu per sempre, è ogni volta avemu a sbagli. Cume distingue entre amore è amore?

Amore è amore - quale hè a diffarenza tra tutti?

Cynisme dici chì l'amore è l'amore sò i listessi sentenzi basati in attrazione sessuale. Eccu, prima, a coppula si cumunicava unicamente per causa di u sessu, è venenu l'addicciali, a ghjente cose comfortably, perch'elli si maritaru è si sò viaghjanu in viaghja per parechji anni. È l'amore ùn ghjucule micca un rolu, perchè ùn ùn esiste micca.

I Romantichi nantu à sti dichjarazione sò encogerati di i so spalle, cumu pudete nigà l'evidente? Tutti dui sentimenti sò abbastanza reale, è di sicuru hè una differenza trà amore è amore. Sì ùn esiste micca, e persone ùn pudendu truvà e ragioni per creà famìglie, tuttu finiscinu in parechje mesi, quandu i vette rosette chjude u l'evaporà l'amore.

Chì ci hè a differenza trà l'amore è l'amore?

  1. Ci hè una espressione cum'è "amore davanti à vista". Quantità s'ellu si fa in fattu o micca, per seculi chì cuntenenu i libri. Ma i prublemi sò ponuti solu per rimpiazzà a parola "amore" cù "amore" in a frasa. Perchè a principalità diffarenza entre l'amore è l'amore hè u tempu necessariu per l'iniziu di sti sentenzi. L'amore pò vene inesperu, per via di magia. Ma per l'avventu di l'amore si piglia tempu. Quandu u love cresce in amore? Quandu avemu cunnisciutu una persona, quandu avemu capitu è ​​accetta tutti i so difetti. Ma pudete dinò in quattru seculi?
  2. Chì ci hè a differenza trà l'amore è l'amore? Per l'emozioni, sti sentenzi sò assai simili, per cunfundini chì unu di elli stai travagliatu, simplicemente. Ma à dì dopu a cumplizzione di una relazione chì era - amore o amore, ùn hè micca cusì difficiule. Tempi annos tempura finiscinu rapidamente, avemu un scurdate di i nostri sentimenti abbastanza rapidamente - hà amatu cù a prima reunione, è cascò di l'amori a stessa manera. Ma l'amore ùn hè solu dà a so postu cusì cun facilmente, parting cù a persona chì amiamo, avemu l'ispaziu u spartiu per un tempu assai longu. In più, l'amore vi permette di esse fascinatu da parechje persone à u mumentu, in u casu d'amuri, questu ùn hè micca succorsu.
  3. Cumu capisci ciò ch'è avemu avè travagliatu - amore o amore? U solitu amori hè distinatu da u so putere creatore. Una persona amante ùn cumincia micca un travagliu, si abbandona fora di a scola, etc. L'amore, in ogni casu, hè in quantu à l'obsessione, perchè i amatori spessu facenu un altru u centru di l'universu, senza avè avutu qualchì volta. E di sta rilazione, affettati i cummerciu, amichi è parenti.
  4. E piacerebbe persona pò esse ghjilosu di l'altri, ma dopu una bona rifarenza, capisce chì tutti i teme è teme sò in vain - cumu pò dùbitu à a persona chì amate? A diffarenza entre l'amore è l'amore hè chì a ghjilosu ch'ella sparghje micca sparisce in nudda parte. L'amuri pò mutilate l'aiutari cù interrogazioni cuntinui o visti mobile.
  5. I amate ùn assicureghja ùn prestu attente à a realità, perchè stu sensu si mette l'occhi bianchi. L'amore di e persone, quandu facenu una decisione, necessalli correlate cù l'statu realità di l'affari. Per esempiu, una donna chì hè stata in amore cun un omu maritatu ùn pruvà à seduce. S'ellu ci era l'amore, a donna averia pensatu 20 volte si valìa a so distrughje i so sentimenti amatori per i so sentimenti.
  6. I amati sò stanu stessi è se pensanu chì un cumpagnu ùn pagà assai attente à i so desideri, u scandalu ùn pò micca esse evitata. E carmi piacerebbe fà l'altru piacevule simplici perchè sensu a nicissità per ella. Simply put, amore vole per piglià qualcosa, è l'amore vole per dà.
  7. A separazione per l'amatori significa u fini di una relazione. Perchè l'amore di a spluta ùn hè micca cusì terribili, l'amori piaceni sò capaci di sopravivenza.

Summarizing all of the above, pudemu dì chì l'amore hè più sviluppatu è maturu chì amore, chì significa chì cù u tempu, l'amore sera solu megliu, u tempu ùn hè micca spavintatu per ella.