Eserciti nantu à u ballu per i femini incisi

Per un entrenamentu diligenti prima è durante u gravidenza, vi sarete ricuperati cù un travagliu veloce. Sicura chì, in una postu "interessanti", ùn vede micca carichi di u cardiacu, ma ci hè una altra manera di sullivà a carica da a spina, rilassate a vostra bassa è per mellite l'area pelvica. In questu casu, i vostri assistenti sò cammendu, natu in piscina è fitball. Hè nantu à exerciti nantu à u ballu gimnasticu per i femini in partire chì avemu da parlà oghje.

Per principià, pigliemu a pusizioni propria. Pòssianu nantu à u fitball , dissiminate e so geddi ligeramente più largu chì a pelvis. Bastamente, l'esercizii nantu à u ballu per i femmi in preghiera si ponenu cum'è sughjutu.

Esercenti pusendu

  1. IP - seduta nantu à u ballu. E so mani sò relaxati nantu à i so ghjinochje. Li movimenti pélvica, a piancia u ballu avantamente è retrocede. I musculi di u cuntrattu di stampa, a cintura rilassea. U rispiru hè lisciu, i movimenti sò sbucciati. Mettite u cuddà down è u ghjornu a volta di a testa, cusì ci a caccia a tensione da u collu.
  2. Avemu avemu spartutu i malati à u latu, ancu eliminendu a tensione di a cintura.
  3. Facemu movimi circulatori cù una bacinu, in una è l'altra banda. Ci cuncintra in i musculi pélviques.
  4. Facemu u roll forward, scalendu i calcutti è rintra, rising à i tacchi. Sullivazione nantu à u ballu, sullivannu i tò manu à u battellu nantu à l'inspirazione, è per quì sottu in l'exhalazione. Questu esercitu serva cum'è a prevenzioni di varicesi, mantene i venti è l'ankle in u tonu.
  5. Partitu à u prossimu exercitore nantu à una bola di gomma. E mani sottumessi à a spalle di a testa, diminuemu a testa e formanu l'arcu nantu à l'exhalazione, chì simu nantu à l'inspirazione.
  6. Torci. Mani formanu un semicircellu davanti ad ellu, cum'è s'ellu si tenia a bola. Date à u ghjornu à direcia è direcia. Questu esercitu hà rinfurzatu a stampa.
  7. Baffè una mano, susciteghja l'altru. Fate i piani à u partitu.

E cumpetenze ghjustu

  1. Avemu per ghjornu à a spalle, pusonu i nostri cogni ciacchi nantu à u fitball. "Abbrà" u ballu cù i vostri pedi à i dui banchaghji, è fate chjappi. Questu sviluppu i musculi pélviques, rinfurzate u caviaru, a stampa.
  2. Turnate i petti à a superficie di u ballu. Oghje i nostri ghjinochjati, piedi è formanu una "farfalla". À l'exhalazione cunsacrate e nostri pierri è impegnisce a bola in fronte, cù inalati, tornammu u ballu, affissanti i nostri peri novi in ​​a "farfalla".
  3. U prossimu exercitore cù u ballu fitball hè assai utile per a pressa, u pitbullone, i braccia è a spedizione superiore. Pigliemu a bola in mani dritta, sullivanu nantu à u pettu, ghjambjenu nantu à u pavone. Cù a forza di e mani ci spremceva u ballu nantu à l'exhalazione, è, riflettendu e nostri mani, unclench.
  4. Fighjemu: i pìadi addirizzati, mani longu cù un fitball pinnu nantu à a testa à u pianu. Pigliemu i calzini è i tacchi, e mani sò stretchuti in altizza. Stendi a spine.
  5. Turnate à a pusizione sedentariu. Fighjate nantu à e so pernuttate, fitball in fronte di noi, l'arrimpemu cù e nostre mani. Teste a pelvis, fitbol push è stretch. A manu è u ritornu sò nantu à a listessa linea. Ci vutannusi, avemu a bassa a pelvis, piglià a bola per noi. Stremu a nostra volta. Exhale - avant, respira.
  6. Ripetemu u stessu esercitu, ma postu i peri allargatu. Posa à pusà entre e ghjambi in u pull of the ball to yourself. A tenza hè sguassata di u spinu.
  7. Ùn avemu micca cambiatu a situazione. Pusitonemu a manu upposta nantu à u bulu, a manu ghjustu hè reducuta in una forma di testa versu u pianu. Posa à pusà entre i peri è stese.
  8. Posa a tapita à u muru. Andemu finu à u muru cù i nostri pedi. U ballu hè pressatu à u muru cù i so magherini cutturati, "stepping" in u muru senza liberazione di u bulu. A tenza hè sguassata di i cosci, i buttigli.
  9. Suggeriscenu càttiti diretti cù a bola è appiccau di rilassate in questa position. Mantene e cattene alargate per parechji minuti. L'esercitu hè assai utile per a circulazione in i peri.

Fai esempii d'esercitazioni parechje volte à settimana, preferibbilmente piumate nantu à una matta brutta. In ogni casu, ùn perde micca a vostra vigilanza: se spirimassi ogni maladie, impediscenu di esercite è cunsultate un duttore.