Comu preziassi in casa per chì Diu senti?

Tutti in una situazione o in un pocu mumentu passa à Diu , per quessa hè impurtante per sapè per pricà in casa per chì Diu senti. A maiò parte di a ghjente ùn hè micca sicuru ch'elli ponenu in ghjustu, ma vulete senti a risposta à a vostra dumanda.

Comu preziamu chì Diu vai amparà è aiutà?

A preghiera hè più spessu usata in i casi in u sustegnu, a prutezzione è l'assistenza sò nicissati. Hè ricurdatu chì a prichera ùn hè micca solu un sensu di parolle, ma una conversazione cun Diu, chì significa chì deve passà da u core. A preghjunu hè l'unica manera di cumunicà cù Diu, chì ghjè per quessa hè impurtante per cumprende a forma di pricà chì Diu senti.

Perchè Ddiu esse intesu, ùn avete bisognu di viaghjà à i posti sacri, ghjunghje muntosi, cammisa per caves, a cosa principal hè chì a fede si deve sincerità. In fatti, Ddiu sienti tuttu ciò chì avemu fattu, chì ghjè per quessa ùn importa micca di pricà.

13 règule o cumu per pricà per quellu Diu hà intesu

Semu devi esse ricordati chì Diu hà amparatu una preghiera chì serà pronta in casa, per quessa hè necessariu cumprende a forma di pricà à Diu in casa. Eccu 13 regule fundamentali chì vi aiutanu à apprinneru cumu pricatu in ogni locu:

  1. Hè necessariu di cumunicà sinceramente cun Ddiu, confiant in ogni segretu. Hè megliu à raghjunate o à pusà à a tavula davanti à l'icone.
  2. Quandu parrava cun Diu, ùn ci era nunda chì distractanu.
  3. Hè megliu dì una orazione davanti à l'imaghjini di u santu à quale hè diretta.
  4. Prima di preghje, avete a calà, si mette nantu à una cruci è vende un pappu (l'ultima condicione hè di e donne).
  5. In u cumènciu, hè necessariu di uttere a preghiera "U nostru Patria" tri voti è credevi cù u segnu di a croce. Dopu chì vi pudete drink un pocu acqua.
  6. Cumu hè bisognu di leghje a pezza "Salmu 90" - questu hè a orazione più venerata in a Chiesa Ortodoxa. U so putere hè assai grande, è Diu u mandarà a primu tempore.
  7. A preghiera deve esse leghjidita cù fede, altri ùn anu micca bisognu.
  8. A risposta à a preghiera ortudossu hè una prova chì ogni persona hà da passà.
  9. Mentre era in casa, ùn leghje a preghiera per a forza. Hè ricurdatu chì tuttu hà bisognu di una misura.
  10. Semu devi esse ricordati chì Diu ùn mai esse à quelli chì dumandanu assai soldi, qualchì divertimentu divertitu è ​​ricchezza.
  11. U locu ideali per parler cù Diu hè a chjesa.
  12. Dopu ad avè parlatu cù Diu, bisogna à spende e candele è ringraziri à Diu per tuttu.
  13. E preghju deve esse leghje ogni ghjornu, perchè pudete diventà vicinu à Diu.

Grazie à i cunsiglii di supra, hè faciule per esse cumpresi comu preziarà per chì Diu ci sera intesu. A preghiera serà intesa in i seguenti:

  1. A preghiera debite esse leghje cun sentimentu, è più impurtante sincerità.
  2. A persona chì preia si deve esse focata solu nantu à a prichera è ùn anu distractatu da e cunversazione straniera o pensamentu.
  3. Quandu pricavu, si deveria solu di Diu, sò questi pensi chì avissiru visitatu u capu di tutti.
  4. A preghiera deve esse pronunzita in alta, perchè Diu vi sente più veloce.
  5. Prima di fà e dumande, unu devi sinceramente a penitenza di tutti i peccati.
  6. L 'orationi deve esse pronunsiata ripetutamente, volte volte parechji anni.

Hè impurtante assai micca solu per pricà, ma per esse un veru criatu cù pinsamenti pienu è core. Hè desirabili per pricà ogni ghjornu, chì Diu vi aiutà assai più veloce. Ma prima di cumincià à guidà una vita ghjustu, deve esse chjappata di tutti i piccati, bisognu di cunfèssinu è piglià a cummunione per questa. Prima di l'iniziu di prichendu, unu deve esse guidatu un fastidiu spirituali è fisicu durante novi ghjorni, per esse, ricusate i platti di carne.