Guerra di i Muntagni - bacteriophage contra infezzjoni

I mètodi tradiziunali di trattà e malatie infizziosi causati da i bacterieti patogeni includenu l'usi di drogi antibacterial. Hè ben cunnisciutu chì tene à sti drogu prupone assai effetti effetti ( allergii , dysbiosis, etc.), è l'emergenza di microorganisimi resistenti à l'antibiotici.

Fagoterapiya - un metudu assai novu è prometenti di trattà infezioni bactriziali, basatu nantu à a preghiera à u corpu di i microorganisimi speciali - bacteriophages. Sta tecnulugia di trattamentu veni à ottene una popularità creativa, effettuamente contru à e diverse infizzioni è permette stà reazzione negativa.

Chì sò i bacteriofaghi?

Li bactriòpuli, o faghi (di l'anticu grecu - "bacterium eaters"), sò viru chì pò infettà e cèl·lula di bacteria. Eccu i microorganisimi sò stati scuperti in u principiu di u seculu passatu, è ghjuntu à quellu tempu i scientifichi sò ghjunti à a conclusione chì i faghi pò diventà un modu impurtante di cumbattimentu di e infizzioni perikinati. Hè ringraziatu à elli chì si cuminciaru à trattà e malatie seriu cum'è a pesta bubunica è a tuberculosi. In i 40 anni di u XX sèculu, quandu l'antibiotici sò stati scuperta, i faghi scucchironu in l'oblit. Ma oghje, l'intaressi di i scientifichi torna ad elli.

I fiadi sò i più numerosi è generalizati di virus chì viaghjanate in ogni locu - induve a vive bacteria (in l'aire, l'acqua, a terra, e piante, ogetti, in u corpu umanu è l'animali, etc.). Sti microorganismi, cum'è tutti i virus, sò parassiti intracellulari assoluti, è i bacchi actinu cum'è e so "vittime".

Cumu faci u travagliu di i bacteriophage?

Li bactririòfichi sò limità naturali di a pupulazione di i microorganismi patogeni. U numiru dipende direttamente nantu à u nùmeru di bacteria, è cun una disminuzione di a pupulazione di bacteria di fagge si faci ancu più chjucu, perchè Ùn avianu nunda di razza. Cusì, i faghi ùn anu stirminiu, ma limitate u nùmeru di bacteriu.

Intraperta à u bacteriu, u bacteriufaguru principia a multiplica, utilizendu i so cumpunenti strutturale è a destruzzione di i celi. Per risultatu, novi partìgge di fagie sò furmatu, pronta per tuccallu i cilesti bacteriale seguenti. Li bactriòpuli attinu selectivamente: ogni spezia pussedi un certu tipu di bacteria, a quale hà "caccia", chì cascanu à u corpu umanu.

Preparatori basati nantu à i bactericidomi

Li bactriòfolii sò usati com'è una alternativa à piglià antibiotici . Medici nantu à a so basa sò liberati in forma di suluzione, suppositori, ungulate, comprimi e aerosols, usati interni è fora. Sti prublemi sò capaci di scopre ràpidamente in u sangue è a limfa, è sò spulighiti da i rina.

I preparazioni di bacteriofaghi causanu a morte di un certu tipu di bacteria, mentre chì ùn anu micca affettivu a flora nurmale è esse resistente à l'azzioni di l'antibiotici. L'effittività di sti agenti cù patogeni di i malatie purulent-septic hè di circa 75 - 90%, chì hè un altu indicatore.

Quale malatie trattanu cù faghi?

A data, i devandate drogi chì affettanu i tipi di infezioni più cumuni. In più di u propiu terapicuu, sò ancu utilizati per a prevenzione di certe malatie, è ancu prescrittu in cunjunzione cù altre tipu di droga. Cusì, i bacteriofaghi aiutanu à guariscenu e so malatie:

Prima di l'appuntamentu di droghe based in faghi, i testi sò rializate per a sensibiliità di l'agenti causativu di l'infezzione.

Avanti di faghi prima di l'antibiotici: