Prufundezza di u corpu

Nant'à i valvule situate trà l'apertura di i camere di u core, u sangue hè stati movuti. Allora chì u sangue ùn ùn ritene micca, i valvule vicinu. Oghje scopre u so patologiche diverse, unu di i più periculosi hè u prolapseu di u core. In questu casu, i valvule ùn cundiscenu micca solu, per questu quale u sangue hè tornatu. A malatia hè carattarizata da pronostièvuli favurevuli, ma u risicu di cumpetizione hè assai altu.

U prubattu

In regula, sta pesta ùn hè micca cungenita, ma solu risultatu in risposta à u fallimentu di u travagliu di u corpu in a presenza di ogni malatie. Scurderete sò oghje à a nascita è sussiguerii debilitavanu u musculu di u cori.

Ci sò sti motivazioni di u sviluppu di sta malatia:

  1. Reumatismu. A scunfitta di i tissuti hè stata prublema dopu à l' angina trasferita. In ogni casu, a inflamazioni hè ancu trasmessa à u cori, chì i fibri sò distrutti più veloci da a bacteria, chì ultimamente porta à un prolapse di a valuta di u cattutru neutru.
  2. Damage à l'esternuni. Diversi feriti ponu purtà à una violazione di a integrità di i valvoli chorda, chì pruvucà serii cumplicazioni.
  3. Isquèmia è attacche di cori. Tali malatii piscianu assai a cundizione di u cori è u so flussu di sangue. In i situazzioni sèculi ponu esse dispunimentu chord.

I sintimi di prumugnu coriu

A praticalla resta per un longu passu innicatu, è si trova in l'appruvamentu fisicu passatu. I signali più cumuni sò:

U prufunamentu di a valuta di u core cintrali hè detta in l'audition, à quale tutti sò sottumessi durante un esame fisica.