Mould in a lavatrice - cumu per liberà?

Oghje in a nostra casa, un pruduttupruduttu - i microorganismi fungus simplici. Hè assai piazzate à i posti umdi è per questa mutivu sò spessu multiplicate in i rinculi fuzzi, in filtri d'acondicionatori, in camere cù una ventilazione fugliale. È u moffa in a lavamagna pò esse un gran problema, hè abbastante difficultu di disperse da questu, cum'è pratica mostra.

Cume a lavuratu a lavurava da u moltu?

Ci hè parechje manere di disperse da u moltu nantu à a lavagna:

  1. U primu cosa di fà hè di travaglià nantu à u funziunale cù a temperatura alta. Per fà quessa, simpisceghja nantu à a unità per lavà a temperatura màxima. E invece di pùllu in u dispenser vole pour bleach with chlorine. A so tecnica vi permettenu di distrughjisce u funghjettu in e cavità di u lavatu, quandu ùn pudere micca fà.
  2. Ci sò ancu l'agenti antisettichi per a sogliu di moffa. Di solitu sò vindati in i magazzini di materieali di l'edifici. Cum'è qualsiasi "quimichi", sti sustanzi sunnu assai perikientu per a peddi è l'organi respiratorii, perchè prima di usà, sceglite messu di leghje.
  3. A tanti voti pugnani cù u moltu. Chissi cumpranu iperòggicu di l'idrogenu, l'acitu, le lique, soda, ammonia. Quandu anu utilizatu, tenite bisognu, hè cunsigliu di utilizà l'equipi protettivi (guanti di gomma, respiratori). L'acitu è ​​li blanchi puderanu simplificà à slicà l'articuli prublemi, è purtava in u dispenser à rinfriscà a machina da l'internu.
  4. Se avete rimessu di u moltu è u so pudore in una lavatrice , in u futuru, hè necessariu di rializà u mantenimentu preventivo per chì u moldu ùn hè micca novu. Comu una misura preventiva, dopu ogni lavatu, anche u tamburinu è l'anellu di gomma in secu, rinfriscenu è secre a bande. Hè ricurdatu ancu per annunzià u ciclu per a temperatura màxima da l'acidu citrico o l'acitu. In casu di necessariu, pulite u filtru è e tene, è ùn abbiute micca e cundizzioni è lavine per lavà.