Biografia di Tom Hardy

Tom Hardy hè un actor attruvamu l'efficienza, capaci di cunghjuntà u travagliu in u cinema è in u teatru. Solu in u 2015 l'actor attrava in u filmu "Survivor", "Legend", "Mad Max: a Strada di Furia", "Numeru".

L'etaparti di u travagliu addivatori Tom Hardy

L'attore britannicu nascì in u 1977. I paisani di Tom Hardy eranu pirsuni creatives - a mo mamma hà travagliatu com'è artista, u mo babbu hà creatu publichi è feste comè. Attività d'attore, scena di tiatru interessau à u zitellu da una piccula età. I parechji rrecitonu tranquillamenti à u fattu chì u creatu Tom volia riceve una educazione attuale è in ogni modu possibbi, aiutau u figliolu à studià in i scritti prestigiosi, in particulari perchè era criscinu cum'è un zitellu annu, bellu chì ispirava l'esperanza cù i so successi creati.

Tom Hardy era un studiente in a Torre Casa, Reeds, è l'Ecc. Teatru Richmond. In u 1998, diventa un pupulari di unu di i duttori di u dramaturgu dramàticu in Londra, hè cunnisciutu chì stu maestru era u mentor di l'Anthony Hopkins.

À quell'èpuchju, l'attore avia avè prublemi seriu cù drogi è alcoolate, ma i guadagnu preghjonu per a so passione per u travagliu è roles interessanti. Tom andò per un cursu di riabilitazioni è hà scurdatu chì "hà camminatu à a punta di u cuteddu".

Carrera in a biografia di Tom Hardy

Ma cu l'studiu era prestu in prestu - Tom Hardy hè statu invitatu à intervene un rolu in a miniserie "Fratelli d'Armi". A film, in ogni modu, è ancu di u rolu di Tom, hè stata innamurata. Ma u debutu di un ghjovanu attore pò esse cunsideratu un thriller "A Fall of the Black Hawk" di Ridley Scott. Cù sta stampa principiava a pupularità Hardy. Disse in decenni di e dipinti:

Premji Tom Hardy ùn hà micca solu per i so rolli in u filmu, ma ancu u travagliu tiatrali. Per esempiu, in u 2003 hè stata premiata u Premiu di Londra di u Teatro Nazziunali Standardu per u so rolu in a dramma "Arabia, seremu i rè", "Sangue". In u 2004, Tom Hardy hè statu nominatu per u premi Lawrence Olivier per un principianti novu.

Sapemu chì per u rolu in a pelicula "Bronson" Tom hà ritruvatu da 19 chilò, è per u rolu di "Principiu" hà sappiutu per piacè. In u 2016, l'attore hè statu prima nominatu per un Oscar.

A vita persunale di Tom Hardy

A vita persunale Tom Hardy hè chjesa, perchè sempre era assai interessatu à i ghjurnalisti, ma l'attore pruvò a ocultarlu. Eppuru, sicuru, da i paparazzi omnipresente è di partiti di curiusità, ùn hè micca passatu ch'è in 1999, a sposa di Tom hè diventata Sarah Ward. A vita di cunfugiata ùn durria micca, a coppula divuziunata è Tom hà tuccatu l'affari cu Rachel Speed. Grazie à l'attrice, Tom Hardy hà un zitellu. In u 2009, nantu à u settore di u filmu "Wuthering Heights", l'actor fell in love with Charlotte Riley. L'offerta di a manu è u core hè stata quasi sùbitu, è a coppia hè stata casata in 2014. U sicondu matrimoniu hà ancu esse tatu à i figlioli à Tom Hardy - a mòglia hà nascita un figghiu. In ricunniscenza di Tom stessu, i zitelli "guariscenu" di l'egoistu è cambiatu a so vita. Emu accuminciatu a pinsari menu di travagliu, perchè oghje ci sò quelli chì avete bisognu. Hè interessante chì a parola di Hardy m'impega i zitelli per voi film cù a so participazione.

Leghje ancu

A strada, abbastanza spessu cun un actor chì dicenu chì ellu hè gay. I rumuri ùn sò micca fundati senza fundate: in una entrevista parechji anni fà cunfissi l'oranza orientale, o più bien, in bisexualità . L'attore hà dettu à u publicu ch'ellu avia avutu una spirantità sessuale cù l'omi in u passatu, ma oghji u ligami di u secondu sò micca interessanti.