Screen Love Marion Cotillard è Brad Pitt à u filmu "Aliati"

Dopu à a nutizia chì u paru più bella di Hollywood Brad Pitt è Angelina Jolie decide di divorziallu , tutti si scurdanu di ciò chì succidia. Hè ingannatu, perchè l'anurdu a reta apareceu un trèvaru di u pittura "L'alliati", in questu pitt è Cotillard. A strada, à l'ultime fanatica, è, forsi, a maiò Angelina assai affare, perchè unu di i mutivi di a dissoluzzioni di u matrimoniu hè chjamatu Amore di Brad per Marion.

Avemu solu l'imbiancatura Amore cù Brad!

Dopu à tutte sse parolle di u divorziu di Pitt è Jolie, l'affirmazioni di l'amici di a coppiu anu principiatu in e pagine di i ghjurnali, è micca solu di l'incidentore. In parte, a Frenchwoman Cotillard ùn si stalla, dopu avè fattu una stanza di sta matina per una persona autorizata per a pubblicazione di u Mail Daily:

"Sò assai depressu da ciò chì successe. Puderaghju sèntenu a nova nantu à u divorziu di u cullega ... In ogni modu, ùn avete micca capisce una cosa, cumu si puderaghju trasfurmà in questa storia, avè accusatu in cunnessione cù Pitt? Aghju avutu una famiglia è mi cuntentu assai cù u mo maritu. À questu, per tradiscia ùn ci hè micca una quistione. Avemu solu l'imbiancatura Amore cù Brad! Semu attori, è avemu dettu avè a ghjucà u coppiu enamuri in a cinta "Aliati" sicondu l'script ".
Leghje ancu

Da Pitt è Cotillard hè impussibile di vultà

In u novu di questu annu nantu à e grandi scruli ci sarà un altru figghiu di u dramaturgu Paramount Pictures di dramma "Aliati". In ogni casu, ora pudete vede un tentatore tràler, in quale ci sò assai scopi interessanti. U publicu ùn vidarà micca solu persegueri, sparisce è intrigue, ma ancu sottumessu in a storia d'amore di i caratteri principale, visitate u so matrimoniu è u tistimone di a nascita di un zitellu. Quand'ellu diventenu chjaru, tirannu Pitt e Cotillard. Sicondu parechji fanatichi chì anu vistu u trailer, da u ghjocu Marion è Brad ùn pò micca sfracicate, cusì impussibule u ghjucanu una coppiu amica è rintra passioni.

A strada, a trama di l'"Aliati" hè intrigante. L'azzioni di a cinta stampate in u 1942 in l'Àfrica di u Nord. Duranti u so cumpagnu di u mischinu Max Vatan (Brad Pitt) hè acquisto da a Frenchwoman Marianne Bosejour (Marion Cotillard). Anu una passione ardente per ognuna, chì porta à a casale è u nascita di un zitellu. Tuttu avissi pututu fine si Max ùn sospetteghja micca chì a so moglia era una spazia nazi.