U ghjornu internazionale di a Terra

À l'iniziativa di e Nazioni Unghji à u circondu di u mondu, U ghjornu internaziunale di a Terra si celebra annunciu u 20 di marzu, sta data ùn hè micca solu - in addition to the Spring Equinox Day, quandu a Mamma Terra hè ricurdata, hè un secondu ghjornu, u 22 di aprile.

U primu u Cumunista Internaziunale di a Terra (in marzu) hè cilibratu nantu à e linii di un focu pacificu è umanista, è in April, più nantu à ecologia. Hè u solitu à ricurdà e terribbili catastrophi ecològii, cusì chì ogni persona pensa nantu à ciò chì pò fà per u so di u pianeta per a prutezzione di questu.

A storia di e vacanze di Ghjerusalemme

L'urìggini di i vacanzi sò cunnessi cù l'abbitanti di l'America, chì à a fine di u XIX sèculu vivi in ​​u territoriu desertu di Nebraska, induve l'arburi soltu eranu chjusi per a custruzzione di casi o pi legnu. John Morton, impressuatu da questa attitudine in natura, hà suggerutu chì in l'annu un ghjornu ogni untu un arbre. E anu nominatu un premiu per u più grande nume. U ghjornu era urigginariu u ghjornu di l'Arburu.

U primu ghjornu, l'abitanti di Nebraska sfruttu un milione d'arbuli. In u 1882 in u statu di u ghjornu era statu dichjaratu una festa ufficiale. U celebru annantu à l'anniversariu di Morton - 22 di aprile.

In u 1970, a festa hè diventata cumposta: più di 20 milioni di pirsuni in u mondu sustentanu l'azzione, chì hè diventata da diventata cum'è u ghjornu di a Terra.

Oghje in 1990, a vacanze aghjunghjenu l'internaziunale internaziunale. L'azzione involucìu dui centu millioni di parechji di più di 140 paesi in u mondu. In Russia, u ghjornu cumincià à celebrazione da u 1992.

Dapoi anni di u 1990, a particularità hà avutu pagatu à i parchi naziunali in u cursu di l'azzioni: numerosi misure mediambienti sò sottumessi, è ancu recolle fondi per u sustegnu di parchi naturali protetti b'mod speciale. Cusì, u vacanze acquè un novu significatu è hè chjamatu a Marcha di Parchi. In u 1997, sta marta tutta u territoriu tutale di l'antica URSS, attrae l'attinzioni di i citadini à participà à e noble attivazioni ambientali.

Oghje, u scopu di u ghjornu di a Terra Internaziunale hè di prublemi ambientale un elementu integanu di a cuscenza di u publicu, l'educazione è a cultura, per formar a participazione di i ghjovani in u mondu è a attitudine rispundente à l'ambiente.

I simboli è i tradizioni di a Mamma Mundiali Internaziunale ghjornu

Nun esse un simbulu ufficiale, a bannera di a Terra hè una fotografia di u pianeta da u spaziu contru u fondu di u celu u celu scuru. Hè stata fatta da i astronautici di "Apollo 17" in a strada di a luna. Sta bannera hè tradiziunalamente assuciata à u Dia di a Terra è altre ambiente è a mantenimentu di paci.

In a tradizione internaziunale, in u Dia di a Terra in parechji paesi, i Campane di u mondu sò intesu. Ellu chjama à i persone per sienti unità è cumuni di l'affari di a preservazione di a bellezza di u nostru pianu. U Paese di a Bell hè un simbulu di pace, amici, una vita paesica, solidarità di i pòpuli, fratellanza eterna. Ma à u stessu tempu, hè una invià pè attivu attivu in nome di a prisirvà a vita è a pace.

U primu campanellu di u mondu hè stallatu in a sede di a Naziunale di u Sve di u 1954. Ci hè deve esse dichjaratu chì era ghjittatu da e monete donu da i zitelli di tuttu u mondu. Cusì hà fattu u simbulu di a solidarità di tutti i populi in a Terra. À u tempu, tali campane sò state prisentatu in parechje cità è paese di u mondu.

Simultanjamentu cù u ghjornu di a Terra , si celebrà u Ghjornu di u Forestadu, quandu a ghjente pona i migrazione di novi arburi in tutta a pianeta. E fureste occupanu una zona enorme di a Terra, participanu à a furmazione di a cumpusizioni di l'atmosfera, in più di l'abitanti per una varietà di spezie d'animali. È per prevene una diminuzione in a quantità di foreste, l'accionu hè dumandatu à chjave l'attinzioni à i prublemi di a so cutting down.