St. Vladimir's Day

In u calendariu di a chiesa ci sò parechje platti memorabbli dedicati à i santi slaves, asceti è martri, ma una di e cose più significativu hè u Ghjornu di San Prince Vladimir. Vladimir non sulu battezi, ma ancu hà stabilitu u Cristianesimu cum'è a nova religione di Rus 'Kiev.

U Spiritu Santu di Vladimir

Vladimir hè u figliolu di u Prìncipi Svyatoslav è niputi di a Grand Duchess Olga. Prima di a so morte, Svyatoslav hà dividitie a so tarra à i so figlioli - Oleg, Yaropolk è Vladimir. Quandu u so babbu era morse, quattru dispiechi principiati trà i trè fratelli, dopu chì Vladimir hà fattu u prìncipe di tutta a Russia. Ntô 987, Vladimir, catturà u Chersonese, chì appartine à l'Imperu Bizantinu, e dumande a manu d'Anna, Sister Vasily è Constantinu - i dui imperatori bizantini. L'impiraturi pusonu a cundizione per Vladimir - l'accettazione di a fede di Cristu. Quandu Anna ghjunsenu in Chersonese, Vladimir anu persequiteghja. In speranza, sarà guaritu, u prìncipe era batteziatu è sfilata u so vistu. In l'estasi ellu disse: "Atce aghju vistu u Diu veru!". Misericordia da stu miraculu, i guerrieri di u principale era ancu batteziatu. In Chersonese, a sposa era maritata. Perchè a so amata donna, Vladimir, dèse Byzantium Chersonese, è avè edificatu u tempiu di u Signore Battista. Riturnà à a capitale, Vladimir hà fattu battizà tutti i so figlioli.

U Bautismu di Rusu da u Sankt Vladimir

Prestu u prìncipi hà iniziatu à eradicate u paganismu in Russia è a distruzioni di ieddi pagani. I belli boyotti è i sacerdoti caminavanu à traversu i strati è e case, chì dicenu di u Vangelu è l'idolatria chì denunciava. Dopu aduttatu u Cristianu, u Prince Vladimir hà principiatu à custruisce egei cristiani induve l'ìguli avianu statu prima. U battèsimu di Rus hè in 988. Stu avvenimentu chjaru hè direttamente cunnessu cù u Prince Vladimir, chì a chjesa chjamanu i Santi Apostuli, stòrichi - Vladimir u Magnu, è u populu - Vladimir "Red Sun".

I relitti di San Vladimir

E relìccioli di San Vladimir, ancu di u putere di a principessa invernale Olga, sò stati urigginati in u Kiev Doppele Chjesa, ma in u 1240 fù distruttu da i Tattani. Allora u restu di San Vladimir per parechji seculi riposu sottu à e ruine. Solu in u 1635 Petru Mogila hà scupertu un capellariu cù e reliie di San Vladimir. Da u cinghiale era pussibile di ottene un pezzu di a manu dritta è una capu. Doppu, a pezza hè stata trasportata in a Cattedrale di Santa Sophia, è a Cabeza - Lavu Pechersk .

A Chiesa chjesa San Vladimir u ghjornu di a so morte - u 28 di lugliu.