I festi di a Chiesa in dicembre

In più di l'annu novu è altri ferita celebrazione in u mese di dicembre, parechji ghjorni chì per i cristiani veri sò specje festivi di a chjesa. In questu rapportu brevi, ùn pudemu micca escrizanu tutti i martiri, prufeti, santi è metropolitani chì anu glurificatu da a Chiesa Ortodoxa, tuttu questu pò esse leghjite in u calendario detallatu di e festivi religiosi per dicembre. Ma i cungregu principali u lettore scopri chì l'aiutà à ùn missu micca qualcosa impurtante.

Ogni festi religiosi ortodoxi in dicembre:

Indubbiamenti, u primu avvenimentu grandi invernu per i cristiani hè u 4 di dicembri, quandu si celebrà a Entry into the Temple of the Blessed Lady of Our Lady. In a donna di trè anni d'anziana di Maria, u sustegnu sianu Zachària ùn hà micca vistu un zitellu simplice, ma a futura Virgine. Hà spressione una prufezia chì, per via di sta narra in u futuru, u Signore fighjanu salvezza à l'umani. Allora Maria visitò u locu induve l'arca di u Pattu hè stata guardata in u tèmpiu, ma chistu era una viulenza di a tradizione, perchè solu u gran sacerdote stessu puderia intrutu in u santu di sferiti cù un sangue di purificazione solu una annu. I parechji l'abbandunonu a zitella per 14 anni in u monasteru santu per l'educazione è solu dopu ci hè stata data à Ghjiseppu in a casa, induve prestu l'arcangianu Gabriel avia infurmatu à a Virgen di u futuru Natale da u so Salvadore. A strada, hè nantu à Doing, chì hè a festa di a chjesa più grande di dicembre, chì u principiu di i friddi riali hè sempre ghjustu. Cusì a prima cita data fù celebrava cù u patinage di piacere nantu à u trinezzu decoratu cù i campanelli è cunziddi "porte d'invernale".

Allora segui parechji date, quandu l'Ortodoxa revere sante prusmani russi. U 5 di dicembre hè un ghjornu di memoria di Mikhail Tversky, chì hè statu uccisu in a battata dopu u prucessu bruttu. Un maritu di fiducia è fidele cristianu era clandulatu da u prìncipi invidioso Yuri è accusatu di rivolve u khan. A glurificazione di u prìncipi Michael, cum'è un santu, hà fattu locu da 1549. L'annuncia di e fete di a chjesa in dicembre hè ancu incompleta senza dì di u grande Alexander Nevsky. A cresia dice di i miraculi chì succorsu duranti u sipoltu di u guvernatore prince. Ci hè dettu chì u so corpu santu era imprevisible, è Alexandru, cum'è vivante, hà pigliatu una lettera spirituali da u metru pulitanu durante u ritu. Questu avvene amparò chì Diu hà destinatu à glurificà à Nevsky com'è u so santu. I cristiani anu da riurariu u prìncipe fidu, è glurifice comu un santu di 1547.

Un ghjornu specialu per l'Ortodoxu hè u 7 di dicembre, quandu u Granni Martyr Catherine deve esse honored. Ricusò à tutti i sposa di sustinibili, a ghjovana hà ricevutu u rigalu com'è un icona è dopu chì ella s'hè rializatu à u so sònniu chì a so fideltà solu à u Signore. Allora a bedevisione bella è intelligente anu acquistatu miraculosa un anellu, chì era un testamentu chjaru di u betrothèsimu cù u sposu celu, è avà nisuna tortura hè statu capacitu per falla a fede. Dopu à l'esekitu in a plaquette, i reliqui di Caterina hè trasferitu à a muntagna di u Sinai, è a vèrgine stessu hè statu proclamatu un martire santu. In Russia, hà sempri stata entre i sante più venerati è hè cunsiderata cum'è l'intercessore di e zitelli unminds.

U 13 di dicembre hè u ghjornu d'Andrew u Primu Chjamatu, unu di i santi più venerati in Russia chì seguitavanu a Cristu è da pridicà a so duttrina. Hè quellu chì hè attribuita à a fundazione di a chjesa in un picculu paese, chì prestu prestitu in Constantinopuli, è in una visita à e muntagne Kiev, induve chì, secondu a predizioni di u santu, a capitale di u futur statutu cristianu puteva parechji seculi.

U 17 di dicembre hè onore da a Granni Ortragiu Ortna vicariu Varvara . Questu cristianu si hè struitu à una grandi teste, u babbu stessu hà dettu decide esecutà a so figliola per a so fideltà in u Signore. Hè cresce ch'ella hè un protettore di morte accidintali è di ogni catastrattu, quandu face a morte senza ripintenza.

A lista quella grandi festa di a ghjesgia deve esse più rigoru osservata in dicembre, hè bisognu di esse di u ghjornu di a memoria di San Nicolau. Questu santu hè famoso per i so miracles è i boni pratichi, hà longu statu un prutittore favuritu di tutti i cristiani in Russia. Ùn hè bisognu à nimu chì una massa enorme di temples hè stata consagrata in onore di u miraculu Nicholas, u 19 di dicembre hè statu sempri cunzidiratu unu di e festioni più impurtanti di u mesi di l'invierno.