A Christmas fortune-telling

Tutti si ricorda di i linii "Una volta in l'Epifania A Sera ..." Eppuru li tradizzioni di l'avangujetia fortunetelling sò assai anziani, i zitelli anu sempre prova di vede u so avvene cun grande interesse. Hè accettatu in generale chì hè in questu piriudu chì tutte e pruspettivi sò assai precisi è esse ghjustificatu. A furtuna di a notte di Natale, l'amichi cuglia è cumincià à guidà parechji manipulazioni cù candele, specchi, filamenti è aneddu. A Fortunetelling hè assai, ognunu intese per un casu individuu.

Fortune-dici una candela

Chjama a candela è aspetta un pocu. Quandu ci hè a cera bona, hè ura di prucederà. In un catu di acqua per a cera fossa, hà bisognu à fà questa parechje volte finu à chì un mudellu hè furmatu nantu à u fondu di u pianu. Ora pudete ecirle à u disegnatore è predice u futuru. Se vi vede parechje chjucchi, l'annu vindevamu piacè per piglià in casu di sorpresa. Ma i grandi figuri sò stati cunsiderati è interpreti l'associazioni chì anu causatu. A vigna simbulizeghja a furtuna è a felicità, è u fan, à u cuntrariu, averebbe infurmatu nantu à i prublemi futuri. Se si visti un mushroom, pudete esse garantitu una bona salute. A campana predica a notizia, anche è correlate - a bona nova, ma a curva hè un passione di u tristi.

Guessing with candles hè fatta nantu à u latti. Melt the wax on a small mug, and pour in un platu di latti. Pone un piano à a porta di a vostra casa. Allora dicemu queste parolle: "Brownie, u mo signore, venite à u limitu per bevi là, manghja a cera". Dopu à l'ultimi parole in u latte per a cera. Oghje ponu esse cunsideratu chì successe. A cruci si avvisa nantu à e pussìbuli malatii, ma se a croce appareva solu, affirmate e prublemi finanziarii. A fiorita dice about the wedding next. A cera fala in tesi - vai à a strada. Se vi vede l'animali, avete avutu un còmpiu.

A Christmas fortune-telling un omu maritatu

Stu tipu di fortuna hè a più popular entre i ghjovani. Ancu in u nostru tempu, una bella ghjente di daretu à a vendetta di Natale per avè sapendu quale hè identificatu da i so mariti.

Prima di vultà à andà à una zitella avea manghjatu un platu assai salitu (cucumari o mushrooms), mentri ùn lavava tuttu quì cù l'acqua. À a sera, ùn puderebbe micca bevià l'acqua, ancu cù una forte sete. E prima di andà in lettu, avete bisognu à dì sta frasa: "Tamed, mummer, come, dà vede". U giòvaru chì dete l'acqua diventerà u vostru destinu.

Ci hè una furtuna di Natale in un omu maritatu cù carte. Sottu u pillow before bed, sò quattru re sò pusatu. In u stessu tempu, dicenu i seguenti: "Sò infiriatu, mummer, in un sognu, sòiu". In un sognu unu di i re sò in sònniu. Sò stupiti nantu à i carti di carte. Se u rè hè un diamante, ci sarà un omu chjucu, un vermu - un furzone di un ghjovanu è ricchezza, un club significa un omanu di l'affari o un militariu, è u pianu rè hè un furzone di un vechju celu.

Amico cuncini guesses with the help of anings. Ogni ragazza pigliò u so ring è si mette in u corridor o passaghju. Cosa ring a nova ragazza si maritassi.

Ci hè un modu più di parlà cù fortuna da una cannila cù una cannila. In un cuncorsu picculu, l'acqua hè cola. In a mezza vacche di u cunchju da a so tuttine pusava una cannila. À l'arghjintedda di u cuntinuu sò stampati stampati cù nomi masculi, perchè a candela pò pute u focu à u paper. Argillo una candela è mette in a mitallu di u tank. U cinghule floce in modu liberu è cù u tempu fugliarà focu à unu di i pezzi di carta. Se a cunghjilla per un pezzu tempu ùn avvicineghja micca à i vilidi, dopu trà e nomi scritti ùn ci hè necessariu.

A furtuna di Natale cun belli

Per questu, l'avucatu usa un saccu o un sapori. Hè rimbionu da u so pede ne manu è tirava nantu à a spalla à spalle nantu à u front. In seguitu, vedi unni u gaddina torna. Hè da questu latinu è aspittà per a cumpagnia. S'ellu si face à a porta di a casa, ùn sarà micca nuddu u ghjornu.