Music Festival

Dende l'antica, a musica hà unitu u populu, è oghje hè un veru cumpagnu di viaghjatori è amici di musica. Per unisce a ghjente chì ùn pò micca viaghjà senza musica è vulete un prughjettu, nova sensazioni, unità è unità, u mondu hà longu accuminzà a mantene festivi di musica. Questu hè un veru espectru, induve tutti si riponi cun l'ànima, trova novi amichi è aprende di novità di u mondu di a musica. In questu articulu, parleremu di questi avvenimenti festivi.

Storia di a festa di musica

I primi festività devendenu in u XVIII seculu in Gran Bretagna. Allora i festivali musicali eranu stati in camere chjusu di grandezza assai grande. Ma, furttumente, u formatu di tali avvene era meghjiru migliurà u tempu, è si cuminciaru à esse purtatu in l'aria aperta, in altri termini, disposti "apertu".

In u nostru paese, u primu festival di musica russa hà realizatu in a direzzione di a musica roccia in u 30, per quale l'organizzatore hè stata premiata 4 anni di vita in i campi. Furtunatamente, i amatorii di musica muderna puderanu diventeranu opere di direzzione diverse, senza alcunu restrizioni in stili.

Dopu à u 1895 unu di i festivals più famosi è più antichi di a musica classica hè a BBC Proms. Ci hè ghjornu in Londra è dura 3 mesi. L'obiettivu di a cummanda oghje hè di fà i classici accessibili per tutti. Annualmente, cintinara di cuncerti sò cuntrullati in u quadru di u festivale cù a participazione di e prime orchestru mundiale.

U Festival di Music de Sanremo hè cunse ragiuni cunzidiratu unu di i più grandi in u mondu. Dopu u 1951, hà traditu cunquistatu a so cità da a fine di farraghju à u principiu di marzu cun un show di cinque anni. Tanti vittori di u festival di San Remu di musica è canzoni sò sempre cunnisciuti in u mondu, quessi sò A. Bocelli è A. Celentano assai altri.

In Russia, unu di i festivals più populari di a musica di guitare hè chjamatu "U Mundu di Guitarra". Ogni annu hè tenutu in diverse cità, cù a participazione di i guitaristi più famusi mundiale.