Cumu ricordà i sogni?

Sicondu a ricerca, una persona sunnera ogni ghjornu, ma in a matina li ricorda raramenti. Tuttu chistu causa l'urgenza di a question - perchè ùn ùn mi ricurdate micca di i sogni . Tuttu ciò dipende nantu à l'attività di u core è a cunnessione cù u subconscious. Ci hè parechje modi chì riparanu questa situazione è permettemu di ricurdari assai in a matina.

Cumu ricordà i sogni?

Sicondu l'informazione esiste in u sonnu, a cuscenza d'una persona hè alluntanata da u corpu. Hè per quessa chì ùn hè micca manera di cuntrollà a vostra cundizione è ricurdate i vostri sogni. Quandu una persona cumencia à despertà, a cunnessione hè stabilitu è ​​ùn hè una occasione di riparà quattru mumenti.


Cume t'appariga a ricurdari i sogni?

  1. A manera più sèmplice è assequible hè di mette un carta è una penna vicinu à u lettu, per pudè arrimerà immediatamente tuttu ciò chì era ricurdatu doppu svegliare. Solu à fà appena dopu l'apertura di l'ochji, immediatamenti.
  2. Se ùn ci era micca carta, pudete utilizà un altru modu. Immediatamenti dopu à despertaranu, avete da pruvate di cuncettà i sogni chì avete vistu cù l'imaghjini reali.
  3. Una ricunniscenza efficace, cumu per ricordu di ricordu di sònnii - prima di vularà dorme, avete bisognu per un tempu in un state tranquillu, rilassate è allughjà u pensamentu.
  4. Avete bisogna à apre l'apparecchione elettricu chì sò in a stanza è di trasfurmà u telefunu.
  5. Pianu i vostri ochji cù u pensamentu chì sta notte vi scurdate di un sònniu. Un pò diri din affirmazioni: "In un sònniu, i mo risposti mi venenu. I sogni sò i fonti di saviezza. M'arricordu chì sognu. "
  6. Qualchi espertevuli recomendaranu vicinu à u lettu naturali, per esempiu, u cristalu di roccia o turquoise. A cosa hè chì aiutanu à cuncentrazione megliu è u travagliu cum'è amuletini .
  7. Pudete fà un culone cun cullezione cù erbe, chì in i tempi antichi è chjamatu "dumka". In questu pudete mette lavande, menta è lupuli. E erbe di grassi aiutanu à rilassate è sintinu à l'onda necessaria.

Per forza di forza per ricurdari i sogni, una persona sintone u corpu à stu travagliu, è in u futuru tuttu serà "nantu à a machina".