Diu di guarisce

Asclepius hè u diu di a guarisione in a Grezia antica, è in Roma hè chjamatu Aesculapius. U so babbu hè Apollu, è a so mamma hè a ninfa Koronida, chì hè stata morta per u tradimentu. Ci hè parechje versione di a nascita di Asclepius. Sicondu unu di elli, Koronida hà detti annunziu è l'abbandunò in a muntagna. U zitellu hè stata truvata è alimentata da una capra, è guardatu da u so cane. L'altru opzione - Apollu pigliò u futuru dià di a guarisione di i Coronidi prima di a so morte. Dice u zitellu à u centauru Chiron. Hè aghjuratu à a so saviezza chì Asclepiu divintò mèdicu.

L'infurmazioni di u diu di a medicina è a guariscenza

Asclepius era generalmente figghiu comu un omu nobili anticu cun una barba. In a manu teni un bastone, chì ghjè strappatu in una serpente, chì simbolizza u rinnimentu eternu di a vita. A strada, sta attribuuta hè un signu di medicina è per oghje.

Ci hè parechje mitosu associatu cù sta serpente. Sicondu unu di elli, hè un simbulu di rinvivimentu di a vita. Ci hè ancu un mitu interessante chì una volta u diu di a curinga Asclepius fù invitatu à Minossu per resucitaru u so figliolu Glaucu. Nantu à u persunale anu vistutu una scherzetta è uccisi. Immediatamenti dopu, un'altra serpente pareva, in a bocca di quale ci era l'erba. Cù l'aiutu, a serpente resucità, ammazzata. Ddiu utilizò grass e hanu purtatu à Glaucu à a vita. Dopu à quessa, a serpente divintò un simbulu significativu per Asclepius.

Dopu à a so attività riescita, diventa immortale. In onore di u diu grecu è romain di a guariscenza, parechji sculture è temples eranu creati, in quale l'ospiti eranu invariabilmente situati. Asclepius cunnisciutu a pruprietà mediale di ei pianti nantu à a terra. Hà a capacità no solu per a guarisce a malatia, ma dinò di risurrezzione di i morti. Hè per quessa chì i dii principali di l'Olympus, Zeus è Hades, ùn avianu micca cusì cusì. Hè dinò di qualchì menzionà nantu à e capacità circhiativi di Asclepius. Scuprì l'antidudi di i piccati di diverse criatura, è diventò famosu per u venzilu in u trattamentu di parechje malatie.