Podere di frutti in u vaghjimu

Pruning di frutti in u vaghjimu hè fattu per preparà sti piendu per invierte. Parechje sò dubbii nantu à si hè pussibule di trimiglià fruttu di vaghjimu. I jardinieri cunzidietti sustate chì, cuddà, pudete aumentà a pruduzzione di u giardinu, prumove a rejuvantazione di e piante, u so criscinu u sviluppu melloratu.

In certi modi questu hè veru, ma ùn puderebbe esse u pruner o vedi. Cusì, per pumparone, prugna è ciliegie, prunione annuali hè preghjudiziu è ancu periculosa. Pudete conduciu à una diminuzione di fruttu è "fading" à u stessu tempu.

Chì sò i principali modi di podarete frutti.

Ci hè dui tipi principali di trimming:

  1. Dopu , quandu tutti i rami sò cutucati à a basa. U scopu di l'avvenimentu hè di migliurà l'aria è a nutrimenta di l'arbre. A poda iniziale di i frutti di i frutti petrolera in u vaghjimu hè fattu un annu à l'annu, finu à chì e so corona sò furmati. Tutte e rivolti sò sbulati quì per un pocu di rami basi, ancu è ancu distribuiti. Per l'arbuli d'adulte, sta mette hè assaillata menu spessu, un'altra volta in parechje anni, sguassate rivolti chì crescienu in u centru di a curona, à un angleu agudo o sopra, o in ciumi, intricciate cù l'altri.
  2. Accurtendu , quandu u segmentu supranu di u dispusitivu si sguassate, per andà dopu à u riignolu, dopu à u quale u dispensu creciarà in a direzzione bona. Stu metuu hè cunsideratu per cuntrullà u crescenu di branche, stimulà u rendimentu più prudente è sviluppà un grande quantità di rami laterali. Hè particularmente impurtante di scurzà i rimuli di e piantini di dui anni: a so fila cintrali hè cutatu à una distanza di vintimila centimetri da u capu più altu è tutti i branchi laterali à una distanza di trenta cincu centimetri da l'estremità di i rizzi.

Tutti sti tippi di pruning cuntribuiscenu à a furmazione di a corona d'arbuli. Tuttu u travagliu nantu à a poda hè a più bona quandu u so flussu di sapu hè in l'arburu o ùn hè ancu iniziatu.

Tempi di podassi di u arbore di vaghjime

Ci hè deve esse dichjaru chì a poda di uccisione hè più adattata per i residenti di e regioni miridiunali, induve u clima hè carattarizatu da a mancanza di longa è severi fretti.

In i rigioni sittintriunali è e rigioni di u cinturione cintrali, a poda di uccisione pò esse diventate in una glaciali di a crosta in u situ di e ferite, u siccatu di u legnu è ancu a morte di l'arburi. Allora tutti i travaglii nantu à a rinuvazione, u pruninamentu, ghjinebranu, in particulari di e pianti ghjovani, hè megliu esse postponé à a prima primavera, finu à chì u zuccu hè stata cuminciatu à flussu in l'arburu.

A poda di l'ochji pò esse fatti cù u principiu di u foglie d'odezione - hè u veru signu chì u tempu hè ghjuntu. In u vaghjimu, pudete attrezzu apple trees si sò vechji è trascuratati. Questu hè fatta cun un propiu sanitariu è cù l'oblicu di rejiminà u giardinu.

Correct trimming of fruit trees in autumn

Siccomu l'usu principale di a prucessione di vaghjimu di u fruttu hè a spiaghja sanitaria, a vostra esità hè di libbirà l'arbuli di rami è rami antichi è danucati, induve tutti i tipi di insetti dannui pò inviendu.

Cumu prutezione di fruttu di l'arbureti in u casamentu: deve di sguassà di l'arburu tutti i rami è i rami malati, danucatu da un fungus è lichen. Inoltre, avete bisognu à ridirete l'arburu di tutti i rimbienti intravindiculati è i prugrammi, invece di un bracciu bracciu.

Arburi antichi è malati scollate tutte e rami secchi è cimi sicchi. Trim cun parte d'un àrbulu vivu o vicinu à u fondu. I currutti affettati sò tagliati o cumpletu, o à u locu induve a un dulore.

Ordine di cullizzioni: prima cacciate i grani secchi è rotulieri chì crescenu in a direzzione di a corona, a cutturà u più dèbitu di rubbure è di rami stretchjanti, ancu di rami cultivate in l'angolo incorrecte. Allora tutti i cortichi sò fatta cù un pittura di u giardinu o l'oliu. Tutti i rami cut are removed from l'ortu è brusgiate.

A so cumpagnia sanitarea cuntribuisce à a migliuranza di a ventilazione è di l'illuminazione di a curuna, altri, elimina u risicu di sparghje malatie è peste.