Tomate "Riddle"

U pumu sò una parte integra di a dieta di una persona in ogni mumentu di l'annu. I tombi freschi sò populari in l'estiu è u vaghjimu, è una varietà di puericulturi facianu da elli - tuttu l'annu, in particulari nantu à a table festiva. I amatorii è i ghjardinetti prufessori cultivate assai varietà di sta cultura vegetale prediletti. Tutti intisgianu di ripiglià a racolosa prima. I crescenti tutti i anni pruposti parechji varietà novi è decenni di tomates.

In l'articulu puderà cunnosce un tomate primitamenti "Riddle" è amparate di e peculiarità di u so cultivamentu.

Tomato "Riddle" - description

Tomato "Riddle" hè una varietà ultra prima di a righjoni di u tomate di a selezzione di u NIIR Pridnestrovian, riferenu à u gruppu deterministicu. Hè diseatu per pruduce culti tempi quan hè cultivatu fora.

A pianta di tomate hè corta (circa 50 cm), hè una punta di stemma stemma, finisci cu una inflorescenza, u primu chì si trova sopra à 5-6 foglie. I Brushes simplices è compacti, sò spessu di 5-6 frutti.

Da a dispusizione à a vendita aghjà 82-88 ghjorni. Tomate rossi da u culore rossu rossu, pianu di 80-100 g, possa una sbuccia una biscaglia resistenti à crache è una polpa purpura cum'è bona gustu. Sò boni boni freschi è per a prisirvazioni di a casa per tuttu.

A varietà di Tomate "Riddle" hè distinata da a so resistenza cumplessa à i malatii , a resistenza à a mancanza di u sole è à a fructificazione iniziale, ùn sò micca pocu prufissi.

Turneu u pumadoru "Riddle"

Quessi i pumati cuminciati sò cultivati ​​in e piante. Per a so pruduzione in specialità di e tene, i pezzi di plasma di sta classe sò offerte per 25 pezzi per u pack. Sò pittati in piantini trà u fini di marzu à a seconda settimana di aprili à una prufundità di 2-3 cm in un vaso cù a terra. Quandu l'1-2 foglie prisenti sò furmatu, e piantini cuglionni in tazzi pezzi o sicondu u schema di 8x8 cm. A cura di i pianti hè cumpostu di regiunamentu regularmente, fertilizazione è endurance.

Funzioni di u travagliu è cura di u tomate "Riddle"

Siccomu "Riddle" rifirisce a varietà di u viticulu di u tomate, hè cultivatu in u primu annu dopu à u prune, chì hè purtatu in u vaghjimu in a quantità di 30-40 kg per 10m². In a primavera, u fertilizante hè fertilizatu da fertilizzanti minerali. À 10 m², sò agghiunciuti 300 grammi di salmeterà, 0,5 kg di superfosfatu è 400-500 g di sulfate di potassju. Lu postu, cottu per i pumati, hè struitu di assolellatu è salvatu da u ventu.

Dopu avè passendu trammi u ghjàldu, i pianti sò piantati in terra. Questu hè megliu fattu in tempore nuvole o à a sera. I pianti sò piantati secondu l'schema di 50x40 cm o 60x30 cm, perchè 7-9 arbusti per 1 m². In un pirtusore digiinatu cù una pala, metti pannelli di 55-70 ghjorni cun un terrafertu di terra è sughjettu à a prima foglia, squeezing the roots of the earth. Dopu a pianta, hè necessariu di cunducerà un regnu di dui volti, nunda di siccità è di caldu ùn lasciaranu micca.

A più cura di l'arbureti di tomate hè stata manera:

Siccomu questa variità tempora di u pumadoru aduprate una cultura prima di a distruzzioni massima di i pianti da e malatie, è dopu à u so cultuiu a prutezione chimica contra e pesti è i malatii ùn hè micca usatu. L'arbureti di fruttifinu accumparanu da parte di a seconda settimana di ghjugnu. U rendimentu totali di a variità hè di 30-40 tunnellate per hectare.

Dopu avè studiatu tutte e caratteristiche e e caratteristiche di u tomate "Riddle", pudemu dì chì hè un cattivu candidatu per crecià in un terrenu privatu o dà un tomate per a vendita in mezzo di ghjugnu.