Dimorfoteka - crescente da e zene

Dimorphotekas sò i rapprisintanti di a famiglia di astrioti, amatici da parechji urtugani. Sta pianta hè un invitatu di l'Africa sultry, ci sò circa 20 varietà di sta bella fiore. Siccomu stu riprisentante di a famiglia di astrioti ùn hè micca adigheratu à u clima àffertu è a mancanza d'umidità, com'è regula, ùn si suscitanu micca difficultà à u pruduzione è a cura di u dimorphotek. Ma ci sò parechji sapugghi, anu da esse discuttu in questu materiale.

Infurmazioni ghjugna

A pianta dimorphoteka attrae l'attenzione da u fattu chì ùn perdità a so apetta estetica in tutta l'estiu. Invece, sta stazzerà decorata hè stella bella più bella trà u principiu di ghjugnu è u mità d'aostu. À questu tempu fiascanu, è à a listessa ora assai originali è bella. I fiori di una pianta bella chì ciuriscenu ùn sò micca corsi di marmura, chì, cun cura propriu, pò creci à 7-8 centimetri di diametru. U cultivo di dimorphoteka da a sementa hà una gran savvance sopra àutri modi di ripruducazione di sta pianta, perchè hè simplice, veloce, micca incruciate è pocu prezzu. Una scelta larga di semen di questi fiori in i magazinii spicializati permette di purtà pruduzzioni di culori luxurii. E l'scelta in questu sensu hè assai grande, perchè l'scala di u colore di a dimorfettaca hè assai larga. Puderete attruvarle varietà cù l'aranciu, u giallu, u luminoso è chjucu, u lussu blu, biancu è ancu purpuri, inflorescenzi lilliques. Questu fiur interessante pò incaudisce u decoru di qualsiasi palazzu o pianeta di una casa privata!

Cultivazione è cura

U più bellu tempu per u crescente di e fiore di mudele di dimorphoteks hè a fini di marzu - u principiu di aprili. Sì a siminari direttamenti in un terrenu hè pussibile solu à a fine di u maghju. Per assicurà chì e piantini sò forti è forti, hè megliu aduprà u cunsigliu di specialista floristerie, è facenu un mischju di u mischju naturale per a sante di e sembra. A mutazione hè megliu cundotta cù a stessa crescita di capacità, perchè aghjustemu una parte di u fogliu di a terra, trè parte di l'humus, una parte di u turf, cum'è di drenaje, aghjustà duie parte di rame è una parte di piccula veticulita. A mistura hè moltu mistata, diffusa nantu à i buchji o vetro. Hè impurtante chì u sughjettu di sopra ùn hè micca cundutta, l'aria devenu passà liberamente à e piante.

Per ghjunghje l'animali hè abbastanza bundanza è 13-15 gradi di caldu, ma pudete crescenu i pianti è a temperatura di l'ambienti. I Seicchini si pò vedà dopu à 21-24 ghjorni, da quandu 2-3 simane, a pianta giovani deve esse prupositu in tazzi distinti o simplicemente a decadenza. Frà tra u cunsigliu di i ghjillani è u crescente di crescita di piantini sani, pudete mette è cunsiglii per i pianti tremendi. Per queste scusa, i fiori ghjovani pò esse tastu nantu à i primi tempi friddi di 2-3 ore à una loggia, demolitu per un periudu di tempu in una cantina fresca. Dopu à qualchì rinforimentu, hà realizatu stu modu per dui simani, i pianti ùn anu mancu esse ghjustu à -2-5 ghjira à a terra.

In un situ permanente, i pianti pò esse "muteu" vicinu à a fine di u maghju, secondu u tempu. U schema rrecumandatu per u sembra di sti fiori hè 35x35 centimitri. Inoltre, si deve esse cunsideratu chì stu tipu di astronovu ùn pò micca tollerà l'umdità eccessiva è u calore constante. Per questa causa, hè megliu di patteneite e piante in parechje sensibilizazione. L'acqui di spuvi si saranu freti, ma micca abbundanza. Cusì, serà pussibule di incrementà u nùmeru di inflorescenzi è a so magnitudine.

Aderemu à sti sperimenti simprici, anche senza l'eserita pertinente in i fiori fiori, dimorphoteks luxuriate fiurinuanu in u vostru situ.