Cumu possu fà una ciliegia in a caduta?

Unu di i più spessu vistu nantu à i lenzi di u fruttu di u fruttu di pezza hè u cheri. Questu hè dovutu à u fattu chì pruduce cumpoti , cunfrunti, cunfrunti, di cunfittiti, cunfizziunni, in più di una parte integra di vareniki cù ciliegie è cun pastelli populari.

Sè vo vulete avè un arburu benifiziu in u to giardinu, pudete avè bisognu à cultivà in forma di e piantinu di cecciu, è cumu per fà in questu articulu.

Cirasa chì si prisentanu e date

U primu chì interessa interessa di cultivà, hè quandu hè megliu a pianta? Dopu tuttu, pudete fà questu in primavera è autunnale. In largu puntu questu depende di quandu avete acquistatu u materiale di piantazione. Sì avè succedutu à u fini d'uttrovi o in novu, po è megliu per post u sbarcu finu à a primavera.

U piriu più ottimu quandu hè ricivigatu à pianta cilieghjia hè ottobre. Questu hè dovutu à u fattu chì l'arbre ùn creba più (reste), è finu à u primu ghjàllichi nantu à un altru mese. Duranti stu tempu, a piantana hà da u tempu d'arradichera.

Preparing for the autumn planting of cherries

In questu casu hè assai impurtante di sceglie a piantana curretta, è po apparnà la preparazione è u situ di a pianta.

Per una survitita successiva, unu deve esse chjose un pezzellu di un annu di circa 80 cm in altu, o 2 anni di età - 110 cm. In ogni casu, avissi duvutu un sistema radicali ben desenvolupatu. Immediatamente prima di cultivà, hè necessariu di cutà e radichi malati è branche, affinchendu solo parte sana, ma micca menu di 25 cm.

Per un cherry, deve sceglie un locu luminoso, mentre prutigatu da i venti. U tarritoriu per ellu hè megliu a sceglie cù acidezza neutru. In u situ di scelta di a terra, aghjustemu un fossu circa 60 cm di largu è 45 cm in fondu. U so grandezza deprezza direttament in u volumu di u sistema radicali di a pianta. Hè cunsideratu correctu chì e razzi sò ancu esse spusate in distruzzioni diverse à u longu perimiteru. Quandu hà sbulicatu, l'articulu superiore (più fertili) deve esse sipatu da u più basso. Dopu quì, puderete prucede à u pianu propiu.

Cumu possu fà una ciliegia in a caduta?

  1. In u centru di u fossu, aghjustemu u peg. In ghjiru à vultà l'abitazione superiore, cun u manure. Pour un bucket d'acqua
  2. Innace i radichi di ciliegie in una mistura di arcilla cù feglie è aghjunghjenu in u munimentu furmatu nantu à a manca di u supportu.
  3. Sprughjendu cù terrenu fèrtilu, imprudendu constantemente una nova capa. Questu hè necessariu per svià tutta l'aria.
  4. Cumu cammìntanu un pezzu cù a terra più restante, fate l'acqua è ancu ramu.
  5. In ghjiru à a pianta, à una distanza di 30 cm facenu un ramu terrestre.
  6. Una sola ora dopu à pona, l'arbureti deve esse versatu in un terzu cubiccio di l'acqua è una volta in terra.
  7. Allora chjappà a terra nantu à u troncu di e piantini chinuvi cù u cumpostu rotto, serradi è manure. Questu avete aiutu à prevene u travagliu di u fugliale è a pèrdita di umidità.

Dopu chì a ciliegia ghjè un pocu è a terra in ghjiru à sente, avemu attaccatu l'arbre à u peg.

Sì i pianti di cidri chì sò stati posti in u vaghjimu, da ellu hà bisognu per avete messu in burchinu, postu chì questu aiutà à prevene u sistema di a radicali di u invicchiu di glaciali in u ghjovanu àrbulu.

Comu a piantaggia di una petra?

  1. Ogni pezza di frutti di pezzi pò essa cultivatu da una ssa locatu nentru à u fetu. Questu hè ancu di corsi. Dunque, si ùn avete préstu o cunfidu di i pianti di vendita, avete bisognu di agisce cum'è seguenti:
  2. Scumpredemu l'ossi da a polpa è lavenna in acqua calda.
  3. Secondu è aghjunghjenu in un trasparentevendariu finu à u lugliu
  4. A mità di lugliu, fate l'acqua nantu à l'osse è sia di ghjornu. Demu ripetiri stu prucedimentu per una settimana.
  5. Emplacemos e so manufatti in a santezza alta e fate un mesi è mezzo o duie mesi. Questu "inventa l'ossu", questu quì si conduce à un statu di reste è crescate a probabilità di a so germina.
  6. Dopu chì i frutte aghju vede, i cirasi pò esse pittati in a pianta aperta, sottumandemu 5 cm.

In queste modu possu una ciliegia in u vostru situ, sè ùn avete averita, vi ringraziarà cun una bona vendita.