Plantare apple trees in autumn

L'arburu hè l'arburetu di u fruttu più giardinu in a zona climatica fugliale. Per l'arbureti di manzari a crescita rapidamente, crescenu in modu sanu è fruttu u fruttu, hè necessariu di cultivà in modu propiu a pianta.

A piantazioni di manzili si faci in u vaghjimu o primu muvimu, ma, sicondu l'opinione unanime di i tecnichi agriculi, u pruduttu di u pituzzu hè preferibile, postu chì durante u periodu di restu u sistema di a radicali s'adapta è pussede l'oppurtunità di preparà a vegetazione. Questu articulu vi diciarà cumu fà plantà una manzana in u castagnu.

Tempi di u pruduzioni di vaghjime di manzano

Sceglite u tempu chì pruduce l'arbureti in u castagnu, duvete centru nantu à a meteo di u tempu. Ancu parechji direttori indicanu chì u tempu più ottimu di u maturu hè di mità d'uttobre, i ghjardineri recettanu chì avete u tempu di piattà un arbre parechje settimane dopu à l' iniziu di fretu . Se si spettau un ottuniu friddo à fernate, hè megliu di trasfurmà a piantazione di a cultura di giardinu per u periodu di primavera.

A selezzione un sediu

Quandu sceglite un situ per u so speranza di un fruttu di fruttu, impedisce a vostra scelta in un locu prutigatu da i venti friquenti in u nord. I jardinieri cunzidietti recomandanu pusà l'arbureti di u mele in u perículu di u spaziu di giardinu, mentri rittau da i frontiere di a zona vicinu di 3 metri. Quandu si tratta di manzili, debite deve mantene a distanza trà l'arbureti à 4 metri.

Sì dono una tinta impurtante ucchiana, pudete pona arbusti di bacca 1 à 1,5 metri da l'arbre. In a penumbra, creata da i coroni di l'arbureti, si sentenu comone abbastante è comune di frutta, currantu nìuru, è poverete fruttu d'avè. Inoltre, u sistema radicali di sti arbusti chì si trovanu assai più altu ch'è e radichi di l'arbre, perchè ùn ci hè micca una cuncurrenza cumpreta entre i pianti da l'umidità è di i nutrienti.

Preparing a pit landing

A preparazione di un fossu pà a piantà d'arbureti hè unu di i momenti chjave di u crescente di un fruttu. U zuccunità chì deve cuntene soffiu ch'eddu suminà a ghjovana pianta in u 5 à 7 anni. In cunfurmità cù e reguli agrotechnichi di u pitru à l'arbureti putevi sò dupposti asciuttu cum'è l'altezza di a piantina. Per esempiu, per pattighjà una manzana 40 cm in altu scogliu una prufundità di u pirtusu di 80 cm. L'larghezza di u fossu di lignu hè approssimamenti uguali à a so prufundità. I muri sò deve verticali. Hè assai impurtante per separà a capa superbafine di terra da a capa più chjesa. U fossu hè cunsigliatu di scavà uni pochi settimani prima di cultivà.

À l'arbre siquenti per i prossimi anni hè stata furnita di nutrijenti, a prima parte fertili di u tarrenu durante a pianta l'arbre mancu hè mistica cù fertilizanti. Hè megliu dà preferenza à i fertilizanti organi naturali, per aduprà compost , humus, manure. Pudete voi parechji manciarii di fertilizzanti minerali cumplessi in u pitottu di piante, per esempiu, azofosca. Sì ci hè un pianu chjughu di terre in u vostru situ, hè cunsigliu per aghjunghje una sana in a proporzione di 1: 1. U mischju prestatu hè spartu in u pitone, un pezzu hè fattu in ellu, u grandu di quale currisponde à u voluminu di e radichi di a piantina. Plantendu un arbre, u pozzu hè cupartu da un mischju di u mischju cusì una piccula cullina. Questu ci vole à fà, perchè a terra si stabiliscerà finu è diventata.

U situ in pidamentu si chjene d'acqua finu à ch'ella hè assestatu, è solu dopu u sughjettu in ghjiru à a manzila pianta hè pocu cumplicata. Ùn compite micca e catturà a terra, postu chì in u spaziu densu ùn sia micca bramatu per sviluppà u sistema radicali di l'ossigenu. Chì a pianta in u futuru ùn era nimulata da un ventu forte, deve esse ligata à trè cola, impegnu in u cundottu da u "ottu".

Hè postu cultivatu è vyhazhivaemoe à l'arbre, dopu à pochi anni, darà i primi manni. E duranti parechji dicennii u manzone alberghianu una verità abundante di frutti savuroso è utili.