Monstera - riproduzione

Questa pianta hè bella in un appartamentu o l'uffiziu. Hè abbastanza faciliata per piglià a cura, ma ùn sò micca prublemi senza prublemi cù u trasplante. Ci hè parechje sumenti simuli simplici cumu multiplicate u mostru, secondu u metuutu sceltu.

Riproduzione di muntagni cù stace

Stu metudu hè più cumuni. Hè necessariu di scelta di cuttings cù una radicaria di l'aria, per ch'ellu saria più faciule di travaglià cun ella. Pigliate un cutidianu chjude finu o un ghjardali di giardinu. U situazione cutatu deve esse trattatu cù carbugno ferite per chì l'infezione micca spargiu più.

Questa manera di ripruvazione di muntagni sò dinò adattate à e rejuvenating plants. A tagliata hè fatta appena sottu à u perfume. Allora a billetta hè posta in l'acqua è dopu à dui settimani, a rossa avarà arradicatu. U monstruu cresce in modu rapidu è ùn pò micca tollerà u trasplante frekwenti, per quessa, hè necessariu di cullà u pome da u cretu.

Ci hè un mètudu per a vechja pianta. U zogliu hè struitu in tagliati, quelli chì anu bisognu di trè occhi. A Slices sò sprinkled cù carbone è siccati. Allora si sò piantati sottu canni nantu à e valdi. I pianti di bianchja hè bisognu di ghjornu è in un mesi si sparghjite ghjovene.

Monstera: Riproduzione per e razzi aerei

E cunsiderate cumu multiplica un mostru cù l'aiutu di l'aria riunioni. Per fà quì, dui o trè da e razzi supremi sò stati belli cù mushi mozzu o dipped in un dispusitore d'acqua. Dopu tali prucessu, dopu un pocu tempu, i radichi ci anu da cumincià à appare da u celu. Duranti stu pirìudu, a cima di u mostru, cù i foglie è i radichi, hè stata rapida per a riprutazione. I taglioli sò sbuchjati da carbone è i potti finici sò posti à una pignata.

U filu di u filu di u radicali pruduci à a fini di a primavera. Dopu tali prucessu, a pianta adulte cuntene u so criscenu è dispensa suluzioni lateral. In cunsiquenza, sarà più prolificu è rejiminatu.

Riproduzione di muntagni in casa: u metudu di a sizioni

Prima di voi multiplicate u mostru in questu modu, avete bisogna preparà un spaziu incalfatu da una temperatura constante è diffusa luminosa. Doppu l'atterrissimu, a terra hè sempri spulatu cù l'acqua da u pistola spugliata è ùn permettenu micca di secca. Sì accede cun tutte sti règuli, pudete riesce à spese in un mesi. In altru sei mesi, i pianti pruducini un pocu di veru foglie. Un annu dopu à a sbarcata, ricevi i pianti forti cù un sistema di e radicali sviluppatu è dui o trè parechje di fogli. I muderni di Dive accumincianu dopu avè addiventatu ecunomicu in un cisterna.

Riproduzione di muntagni in casa: cunsiglie à i viticultori

Tutti e trè modi anu un postu per esse è tutti scelanu una accettabili per elli. Per ogni una di l'opzioni ci sò parechje cunsiglii idèntici.

  1. In anticipazione, hè necessariu di preparà u sughjettu di a cumuzzioni ghjusta. Per questu, u drenagiu hè spressu in a pignatta, aduprate una capanna di turfata cun humus è 2-3 cm di sabbia nantu à a cima. Hè permessu di pattene e cuttings in a sabbia prima di l'apparizione di e prime radiche, seguita da un trasplante in a terra.
  2. Prima di u radicamentu sanu, hè bisognu di cuntinuà aduprà a terra è furnisce una temperatura di 22-25 ° C. Hè cunsigliatu di mette a piantana sottu un canu o paese.
  3. Ci hè un bonu scogliu di lumera spargugliata in a stanza. L'abbundanza di lumine hè necessariu per u crescita di piantini, altri o furmèntu a furmazione torna furmata impurtante.
  4. L'umidità deve esse constantemente aumentata. I pianti sò esse spuljati cun acqua duie volte à ghjornu. Quandu i piantini sò forti forti, pudete scancerà e latte.
  5. Quandu multiplicamu munastri, ùn si scurdanu di furnisce. Hè abbastanza à un mesi per fà solu suluzzioni di fertilizzanti cumplessi è u crescita acerdinu significativamente. Un litru d'acqua hè dilujatu cù circa 2 g di a preparazione è regnata da e piantini.
  6. Ùn si scurdate micca chì i muntagni sò appartenenti à e velletti di casa , perchè tutti travaglià cun questu hè desideratu à fà cun cura, cù guanti.