Plum - pianta è cura

U fruttu beddu fruttu di u prugnu piace a frutta gustativa da u mezu è u fine di l'estiu. Parechje persone ti piace à manghjà a frutta fresca o ccu cu cumposti, zucca, cunfittura è cunfettu. Se tenete una dacha, pudete cultivà sta cultura in a vostra tarra, annunziale acquistendu una vendita. Tuttavia, tenite in mente chì u pruduttu è a cura ùn hè micca cusì simplice. L'arbre hè assai capricci è esige un pruduttu particular. Ma, in fine, puderà fruttu dilicatu cù u gustu di melita.

Plum cultivate

Unu di l'inghjulii impurtanti di u fruttu di crescita hè l'scelta di u situ induve a prugna hè stata pianta. Un fruttu chì fagnoli bella ùn porta micca sempre frutti. U fattu hè chì l'arburu prefisce i siti cù un prughjettu prughjettu bè, ùn pò micca tollerà venti forti. Inoltre, a pianta di pruduzzioni di zuccherosu duveru esse fatte induve ci hè luminu suffirenziu è calori. Sè pussibule, sceglite u latinu di u situ per u sante. U locu cù penumbra per capriccioso prugna ùn si pò micca in tuttu, dà un cultu duvutu è cume. Inoltre, u spaziu deve esse pussibuli boni pruprietà di drenaje, postu chì un eccessu di umidità affeca perversioni a cundizione di l'arbre.

A piantazioni di i pianti di prugna hè stata fatta in a primavera, cum'è assai pianti ghjovani in u vaghjimu cadunu assai pocu è morse. In u vaghjimu, u situ cullucatu deve esse preparatu - per fà u fertilizzante, frascaru (per a terra affaccia) è dig. In a primavera, uni settimane dopu à vende, fossi cù una larghezza di un metro è una prufundità di mezza metru sò scavi. In questu casu, hè bisognu di piglià à cuntà a distanza trà i fossi, postu chì diverse sorti di prugna hannu diversu diffusioni di a curona. Cusì, per esempiu, quandu si prisintà un prugnu giallu, varietà cù frutti di u gustu di u melu inghjustu, a distanza entre e piante da a pianta vi si averebbe almenu 3 m.

À u fondu di u pitottu hè cunsigliatu per fà un buccu di purta o compostu. Se ùn ci hè micca un fertilizante organico, 500 g di fraschi o una misura di 100 g di superfosfatatu è 100 g di sulfate di potasio sò sustituitu per ellu. Dopu dui o trè simani, i pianti di pianti sò piantati, corsi chì cubanu a ghjovana pianta in u pitbullu di pianta in tale manera chì u pesu di l'arracenu si trova supra a terra. À a fine, fate a lavataria cun un bucket d'acqua.

Curingu di u prugna

  1. Prima di tuttu, in a cura di u prugnu, si deve esse pigliatu in cunterte chì hè un fruttu di u fruttu assai umidità. Ùn vi scurdate di rinsegna à tuttu, siccà lu hè mali. A mancanza d'umidità hè indicata da i grietas in frutti immativi. Se ùn ci hè micca pioggia, sottu à ogni àrburu chì deve bisognu à valdi in 3 à 6 paroli d'acqua, secondu u grandezza di l'arbre.
  2. Per ottene una bona vittura, pianice parechji pianti di a listessa varità per a polinizazione. In questu casu, avete una vendita.
  3. Tutti i trè anni un ghjuridiferru esse precisatu a fecundazione in u castagnu. Pò esse un medio bucket di humus o 20 g di sulfate di potassiu è 50 g di superfosfatu per metru quadru. Eppuru, in a primavera à u liceu vicinu à u troncu sò fatta cù nitrate ammonium.
  4. Per u prugnu invernu necessariu esse bisognu di refuggiu di i fretu, perchè hè una cultura termofílica. U fustu di l'ortu di giardinu à a basa hè ricumandatu per esse imbruttatu da turba, folla. Quandu a chjera cascate, a parti più nanzu di l'arbre hè ancu coperto per ellu.
  5. In quantu à questu un cumpunente di cura di u prugnu cum'è un prudinimentu, si faci esse solu necessariu in a primavera dopu chì i primi foglie sò sopravuti, sguassate i rami dapujati è cunghjelati, rimuli chì crescenu à a corona. Per via, i rami di u prugnu sò assai fragili. Cusì, preparanu pè l'armenti di l'arburetu, perchè e rami ùn micca micca. In l'invernu, cù a nanna abbundante, anu bisognu di scambià.

In generale, ùn sò micca diffarenzii in a cultivazione di varii tipi di giardinu. Dopu l ' amandula gialla è l'amori di i variità cù i frutti blu scuri. L'unicu chì da cunzidira i cundizioni climatichi. In winter with strong frosts hè megliu dà preferenza à varietà resistenti à ghiaccio.