Muses di Karl Lagerfeld

Avete dumandatu quellu chì inspira u genere genti à immageti maestrati? Chì qualità ci anu bisognu di una musa? Un unicu modu ripetu è individuali? Un tipu cumplessu di caratteru o capacità per inspirà a fiducia è a credenze in l'idea? In ogni casu, i persone chì inspirate famosi per a creatività ùn sò micca persona ordinarja.

Karl Lagerfeld hà assai "inspiaturi". Tutti sò diffirenti di l'altre, preferanu un vistitu distintiu, anu diversu età è attività. Ma tutti sò una similitude - una individualitetà. U dissettatore spessu dicenu chì ellu ùn accetta tuttu u banale. È ùn hè micca difficiu per crede, chì per esse u direttore artisticu di a casa Chanel è u chjamatore Chloé, avete bisognu di capisce micca solu i tessuti è filamenti, ma ancu in i persone. Allora, analizemu chì e persone inspirar couturier talentu per u travagliu. Hè deve esse assicuratu chì tutti i muses ùn sò micca listessi, ma u più brillante è micca "banale" sarà nantu à a lista.

E persone chì inspiraru Karl Lagerfeld per creà colti

U titulu di a musica cchiù dilicata di Lagerfeld hè stata datu à Karin Roitfeld, u editore in capu di a rivista francesa Vogue. Perchè! Karl crede chì Karin fermamente sgrossa e stizza, chì sò guidati da a maiò parte di i parrucchieri. Hè bè versata in moda, influente è intelligente. A donna ùn pensa à vede cuntrolli di u cummerciu di a vita quotidiana è combina perfezziamente tuttu quellu entre si. Karin ùn hà micca participatu à a prisentazione di alcuna collezione di a casa Chanel, ma hè stata l'inspirazione per u designer. Certi parsoni cunzidenu l'apparenza di Karin per esse peculiar, ma in a so vita hà prova chì a cuminzione principal hè esse autosuvuli, è micca solu una bella bonita.

U second insinuu ideologicu hè Amanda Harlech. Hè un cunsigliu di a moda casa Chanel è à u listessu tempu a "mano dritta" insubbiscenti di Karl Lagerfeld. Hè bisognu à l'Amanda chì i linii Chanel sò stati scunfigenti, aristocrático è anu un tuccu di "anziani" Francia. Ricordu i decorazioni fiurali, u famosu kokoshniki è vestiti cun vestiti cù ghjuvelli è pantaloni tweed - hè tuttu creatu à u talentu Amanda Harlech.

A next musa hè Anna Piaggi. U so cumpagnu di Lagerfeld hà fattu u principiu di l'anni 1980, quandu cuminciò à guidà a rivista di moda "Vanity", è à finale di l'anni 80, diventò un consultant à l'edizione italiana di "Vogue". Fu sottu u so dirigenti chì a publicazione hè diventa culticità è famosa. A deci anni dopu a primu riunione Karl Lagerfeld pubblicò un libru cù u titulu catichante "Karl Lagerfeld prupone Anna Piaggi", chì era dedicatu à Anna è a so splutazioni eccitrica. Per tutti i anni di u so travagliu, Anna Piaggi hà mai fattu u so vestitu è ​​spessu trovanu in u stilu di brillantimenti interessanti brillanu.

Inspirata da Karl Lagerfeld è Vanessa Parady, l'attrice è u modelu venenu da a Francia. Vanessa hè diventata a face più brillanti è ricunnisciutu di Chanel House. A donna cuminciò pubblicatu perfume COCO, permeata cù admirazione è facilità, cambonali magliè di Cambon, fatti cù stile acculto è lipstick Rouge COCO. Vanessa incorpore a fimminità è u cunfinimentu, chì hè quellu chì hà guadata u designer.

E sicuru ùn puderebbe scurdà di Lily Allen. Hè stata annantu à tutti i limiti è si prisintò davanti à u lighjendariu designatori ùn hè elegante è riservatu, ma hè chocante è micca ordinariu. In questu, a marca ricetta u focu in un publicu più dinamico è più ghjovratu. Lily Allen palesta à l'audienza cù sacchetti brillanti da a serie CHANEL COCO COCOON, è ancu parechji mudelli di ropa.

In più di i nomi esmentu, Tilda Swinton, Carolyn Sieber è Svetlana Metkina pò ancu finta di esse a Lagerfeld Muse.