Sandali bianchi 2013

I sandali bianchi - una tendenza di a staghjone di u veranu 2013. Parrane cù e sandali bianchi culu brillanti sò universali è ponu accumbe nisna figura è stile. In u mondu di a moda cummerciale, i sandali bianchi sò rapidamenti à averà impetu. Ma ancu i sposi giudizie inghjustificate ind'è a popularità di questu pruduttu. I sandali bianchi di e cullezzione di u 2013 sò solu solu solu di designe è a pussibilità di scelte indipindente. Perchè, in questa stagione, e donne di moda prefettenu e sandali à l'ombra di u lume, imbuttendu à u patrimoniu chjaru familiarizatu nìvuru.


Sandali bianchi di moda

Unu di i mudelli più mudliali sò culori bianchi cù tacchi. In l'estiu di a stagione 2013, i diseggiani offeru nichi per attentà à i mudelli altisdi o sandali chì anu un attache maiò. Eccu a popularità ùn micca una staciuni di sandali romane, chjusu classificate è sandali cù diversi corchete à a spalle. L'ultimi disinfettori sò pruposti incù addizzioni inghjineri in forma di fiori è foglie, alti di anghjulu è rapprisentanti di u mondu animali.

Hè ancu populari sò e sandali di u culore biancu nantu à a piattaforma o a wedge . Tali mudelli in 2013 sò assai aspetti è ponu esse solu o bianchi o in u sole di u culore di legnu. Tuttavia, vi venerà chì i so scarpi sò adattati per e chjovi di l'altura curta è mediu. Ancu parechji parrucchieri prughjettenu in 2013 per pudè lampà i stereotipi è si mette nantu à una piattaforma per i rapprisentarii ghjunti è slants di a bella mezza, per enfatizà a bellezza di i ghjambatti longi.

I sandali bianchi nantu à u prughjettu tutale in 2013 sò rapprisentati da mudelli abbastanti semplici chì si sò assicurati à i pedi. I diseggiani aghjunghjenu cusì calzati cù fori di metallu, fiori made di stingi è molti ritmi fini. Per i zitelli attivi è athletic, i creaturi di a moda presentonu una novità di a staghjone - sandali in un stile di sport. Oghje chjaramente sò stati sneakers aperti, chì sò spiciarmenti populari in biancu.