Disegni di Henna

Dove una varietà di disegni di henna nantu à u corpu, o, cumu si chjamà macari, mehendi o mendi - artu antica antica, chì hè statu pocu riprisentatu diventata in Europa è hè utilizata da assai donne di moda per decorate u corpu.

A storia di sculture di henna

L'arti di mehendi si sviluppau, sicondu parechji scientists, più di 5000 anni fà. Ancu in u Anticu Egittu, i propietati di u culore di l'henna fanu era cunnisciutu. L'anziani egipziusi cose chì l'appruvamentu di i piani è e mani cù tali dibuzzioni aiutaranu à facilmente passendu a vita di l'oltre. Parechji povani di i paesi arabi è i paesi di l'Orienti facenu scrive per creà tatuali di henna, è certi, per esempiu, Bedouins pò andàssine di imrerate e so mani è pideti in l'henne pate senza applicà nessunu mudellu. In ogni casu, a maiò pupularità hè stata ottata da dibujos indigena di l'ornamenti fugliali in viaghju è di mudelli intricati, chì sò generalmente aplicati à a pelle di mani è pedi.

In India, u mehendi hè tradiziunale fattu prima di a festa. Hè cresce chì un disegnimu duverà a prosperità, a prusperità è a felicità à a famiglia futura. Ci hè un ritu chì u ghjornu di u matrimoniu, tutte e donne riuniscenu è facenu mudelli intricati cù l'henna pepite micca solu per a futura sposa, ma ancu per l'altri. E postu chì i stati cumune duranu assai, a futura muller hè stata di ottene assai cunsiglii valenti per una vita di famiglia felice. Inoltre, una casuzza indiana ùn pò micca impregnà in u travagliu domesticu, finu à chì u mehendi hè robba solu.

In u mondu orientale mudernu, i cartoni di l'henna hà sceltu per parechje celebrazione. Inoltre, hè nutatu chì henna hà un effettu benefizièvule in a prublema di a pelle è hà un effettu di rinfrescenu.

Dove si trovanu i dapoi mehendi?

Disegni di Henna pò esse appiicati à ogni parte di u corpu, ma i posti più frequenti sò e palmi è e so lati da u lugna, è ancu i pede. Questu hè duvuta à e peculiarità di l'struttura di a pelle in queste locu: hè a più sicura è più caliente. Dunque, i bè disinni di l'henna nantu à e so gule è e mani sò saturati è lastranu. I disegni più populari per mehendi sò una varietà di fiori, d'occhi, è di l'cusì cusì cusitutu di u "pepini". Sò ùn sò micca esse simplicemente chjassi per l'esekenzia di henna, cusì per a so applicazione duvete bisognu di avè qualchì sperienza. Se ùn hè micca abbastanza, pudete fà un mudellu in u stilu africanu (maroccu) . Hè un ornamentu geomitricu incù qualchi manciari di pianta o motivi fiorali . In ogni casu, ancu i più chjucu di l'henna nantu à a manu ti vurria uriginale è bella.

In altri parti di u corpu, induve a furia hè più oliu, un mudellu cù a pasta tradiziunali di l'henna pò esse più pallida. In ogni casu, assai spessu pò vede esempi di dibarenghje di henna nantu à u so spinu, o chì anu un culore scuro assai riccu. In questu pasta per mehendi, basma hè aghjuntu per un lussu bruna brighte durante a preparazione. Inoltre, parechji henna designatori recomandanu l'usu di a brùccula forti forte per preparà una pasta per un patronu spiante. I pittura ligera di Henna nantu à u corpu sò creati senza tantu difficultà. In solitu, un elementu cintrali (a fila principale, una fioritura, un pepino, un pappagallo) hè disciughe è, in seguita di picculi dettalji (linii, pinzei, punti, ricchi) sò intruduciutu annantu à questu, chì anu da diventà in intricate ornamenti. Ancu più fàciule di gràtisi un mehendi vi pò aiutà una varietà di stensilli, chì puderete solu furnisce à a pelle è omplate vacanze cù pasta di henna. Quandu si secca, rinfriscà a stencil aduprèndinu un pianu chjaru è raffinatu.