Clean Thursday - signa, costi di dirittu

Molti parechji superstitions, tradizione è rituali sò assuciati à tutti i festivi di a chjesa. Dapoi u tempu anticu, hè customizare recalculate soldi in Puru ghjovi, è si crede chì un usu persunalizatu hà destinatu à migliurà a situazione materiale. Ci sò ancu altri altri signalazioni è tradiziunali assuciati cù questu ghjornu. Ricurdativi chì tutti i riti è i superstizzioni sò verificate solu trà e persone chì anu grande fede.

Cumu attruvarà soldi nantu à i ghjorni puri?

Hè impussibile di furnisce u dirittu o cose preziosu per quarchi in questu ghjornu è immediatamenti dopu ad ellu, perchè in questu modu pudete alienate l'energia monetaria da sè stessu. Ci hè una tradizione per attruvarà soldi in Puru ghjovi - hè necessariu di riunioni cù l'elementi in a casa in questu ghjornu. Hè cresce chì, cusì, una persona prumove una vita còmera per un annu.

U ghjornu Puru Ci hè una tradizione di leghje una conspirazione per i soldi. Hè necessariu di piglià un bucket o un bacinu, fate l'acqua è metteci un prugettu di muniti. Immediately after this, vale di dichjarà e parolle:

"U dinaru, venenu - ùn traduce, crescenu, multiplicate micca, ùn avete micca l'inemicu!"

Allora leghjene ogni preghiera chì cunnosci. In tutti i porti è i finestali in a casa, tutte e porte è e vitre chì deve esse lavatu. Quandu u travagliu hè rematatu, avete bisognu d'avè u mondu è i mette in un locu chjaru è bè à a casa per sette ghjorni. Trasferisce l'acqua restante sottu à l'arburu in u patiu. Hè cresce chì un taleddu chì vi permette di crescenu i rivenuti, è a prosperità creciarà, cum'è a ghjetes è cilestu.

Cumu riflette di ricaricamentu di soldi nantu à u ghjornu puri?

Hà digià chì hè stata annunziata chì in questu ghjornu hè customizare recalculate e fondi dispunibuli per migliurà a so situazione finanziaria. Hè necessariu di cullà tutte e muniti è muniti chì sò in a casa, è da trè volte per contà. A prima volta u prucessu di recontu si deve esse fatta da inmediatamente dopu à l'uttinu di a matina, è da questu, ancu à meziornu è à u tramontu. Hè impurtante chì nimu vede cumu cuntate i vostri savings. Inoltre, ogni cosa si deve esse fattu in silence, senza avè distractatu da alcuna cosa. Hè riccenda à leghje in alta voce, è quandu hè necessariu chjamà u numeru "5" o "0", hè necessariu di dichjarà cusacità:

"Tyscha, sì pisciatu, si sei centu, in ogni locu u mo signore hà pigliatu. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Ritu for money in Puru ghjovi

Rite number 1 . In più di i segni è i costi discritti nantu à u dirittu nantu à u ghjornu pura, pudete dinuncià una munita chì hà da travaglià in talismanu, attraendu u flussu finanziariu per ellu stessu. Stu ritornu vinni da l'antichità è hè cunsideratu paganu. Hè necessariu piglià una munita di quattru kopeck è leghje sete volta nantu à elle tali cungiuli:

"In un campu d'oru, in una casa d'oru, in una tavula d'oru l'ídolu doratu hè intaglio. L'ìduli hà labbra d 'oru, l'ìduli hè denti d'oru. Da quale l 'ídolo piglià, L'oru ùn sarà micca trasfirutu. Aghju avvicinà à l'idolu d'oru, aghju veneratu l'idolu d'oru. Hè vale a pena un ìdolo, ùn hè micca swing, vale la pena, ùn si move micca. E cumu questu questu ùn hà micca diventatu questu idolu, Da chì a ricchezza ùn lasciarà micca e mio mani. A mo parolla hè firmata, u me travagliu hè forte. Stronger than stone, più forte di damasco. Cercuu e mo parolle, acchiananu e mio opere. Perdurà e chjave di u lock. Chì sia sicondu i mo parolle! Questu hè! "

Una munita hè valletta di salvà in a vostra borsa è u megliu di tuttu in un saccu appartitu.

Rite number 2 . Ci hè un altru pratiche spirimone per soldi, chì hè lettu à Puru ghjovi. Per fà u rituali, avete da piglià un tamarzu, è metteci un prugnu di muniti, è a denominazione ùn ha micca bisognu. Prima di l'alba, avete da "sift", monete nantu à a strada. Duranti questu, lettu prima u "Nostru Patre" tri voti, è po esse, dicendu sta preghiera:

"Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu, aghju pietà di mè, un piccatore".

Dopu quì, leghjite sta cuspirazione trè volte:

"In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu." Mamma terra, terra sibbera, piglià e manni, dà e a mo famiglia bona, i prudutti boni. Amen ".

In principiu, stu ritu pò esse tuccatu in ogni ghjovi, ma hè nantu à sta festa chì serà più effittivu.

Rite numero 3 . Ci hè un ritu putenti per unificà a so ricchezza, è ghjè in a limpieza di a so casa. Pigliate un buccu di acqua è metteci un prugettu di muniti. Amparate i dittoti, è poi, 33 volte lighjate a trama, in quale l'acqua purificatu hè glurificatu, ma sona cum'è chistu:

"Ask (u nomu) à l'acqua di u pirdunu. Perdà mi madre hè acqua pura è aiutà. Quantu de voi in u fiumu, u lavu, l'oceanu, u mari è in tutti i vetru di persone, perchè diceraghju (nomatu) assai soldi. Amen ".

Dopu à quessa, a tavula, da u ventu, a porta è u pianu, si deve esse lavatu da acqua.

Rite numero 4 . In un ghjornu limuzi pudete parlà di l'acqua, chì vi aiutavà à ottene u cantu necessariu. Pigliate u vetru di vetru è fate in dialettu. acqua di primavera o acqua di fretta. Abba, vogliu a lettura di a prichera "U nostru Patre", è da, per cruci. Nanzu à u vasettu, mette un pezzu di pani negru è a pezza cù u ghjornu salitu. Manteva u cuntinuu cù e mani è leghje una trama di l'acqua per ciò chì respira tocca u liquidu, ma soe cusì chistu:

"U primu tempu, l'ora di u Signore. Ùn aghju micca aiutu, ma u Signore m'hà aiutatu. U soldi attivi à a casa. Amen ".

Mentally, l'annuncia chì manca, è in seguitu, trè volte più di u lettu di a cuspirata. Tutte l'azzione deve esse ripetuta trè volte più, è aghjunghje novi sumenti di l'acqua, è poi manghja e to manu. Prima di vultà in dorme, lavare un licitu curioso.