Signs in Ivan Kupala per i zitelli unmarried

Oghje, solu i picculi frammenti di a tradizione è rituali sò cunsirvate, dedicatu à una di e pagine pagani di l'estate - u ghjornu di Ivan Kupala. In i tempi antichi u ghjornu cilibratu nantu à una grandi scala, u ghjovanu caminava finu à a matina, è ci era una certa frivoltà in i ghjoculi. Alcune tradiziunali è signali annantu à Ivan Kupala pò esse utilizatu oggi.

Signs in Ivan Kupala per i zitelli unmarried

In i tempi antichi era di vacanze è di ferii di ghjucà chì i ghjovani cercanu un coppiu, l'hà cunisciutu è cumunicatu. In questu sensu, finu à quì, certi signali chì sò rilevanti per i zitelli unmisurati anu aghjustatu.

Cusì, per esempiu, un signu pupulari dice chì si una zitella corre da trè volte cù un campu di cereali, u so amante vedi in un sognu è rializeghja chì u so core si apparteniu sola. Hè struitu chì per u più grande effettu, a zitella deve esse lampata nuda.

Era simplicità simplici pupulari: i zitelli chjappu eranu in u fiumu è fighjenu: s'ellu si affucà - per averebbe, se vulete - si maritassi, è se stops à a spedizione - altru annu per esse "in i zitelli". A diversione di l'annunziu, este ritu hè abbastanza dispunibili oghje.

Per sapè s'ellu u matrimoniu di u annu hè mistu, a zitella saldia à mezanotte à a fissa, cù l'ùacchi chjusti, scienza di diversi fiori è erbe è i mette sottu à u pillowte davanti à pusà. Si a matina dopu virizze chì i fiori in u pacatu più di 12, questu era un indicativu di un casu imminenti.

Sicondu a lettera, hè u ghjornu di Ivan Kupala chì unu pò truvà bellezza. Per fà questu, hè bisognu di ribbillimenti prima di a matina, vai in u praticiu, seguita u pastore cun un pezzulale è lavate cun rugiu cullucatu. Hè cresce chì stu metudu ùn aiuta micca solu di truvà l'incantu è l'incantu, ma ancu per guarì u pilellu di l'acne è di altri prublemi.

Autri signe per u ghjornu di Ivan Kupala

A festa di Ivan Kupala hà cunservatu i signali ùn solu per i ghjovani. Per esempiu, era inseguru di dorme questa notte. L'unicu modu per pruteggiri di l'spiritu maligni hè di pattighjà u limitu di a casa cù nettlesi frischi. Sicondu altre noce, hè pussibule di prutezzione di l'abitudine di stu ghjornu, solu da e forze maligni, ma dinò da i latri. Per fà questu, in ogni scuò nantu à u fiore di ivan-da-marya.

Ci era ancu un signu alegru, ma di risicu: per cumprènni tutte e volte, era necessariu di scambià publicamente da 12 giardini. Sapete nantu à chì u desira sera realità, era pussibule è da u simplice: l'acqua era cuglita in u bacinu, è, dopu à fà un desidernu, corse un guivì. Se i circles in l'acqua eranu un numiru asseccu - u desiu sarà vera, ma se l'imparu ùn hè micca.

Inoltre, u ghjornu di Ivan Kupala ponu predichirà u tempu: si chiuvutu, finu à a fine di l'estate hè u calore.