Signs u 27 di settembre

U 27 di settembre, tutti i cristiani ricurdati di manera chì in 326, l'acquistu è a custruzione di a Cruci di Cristu in Ghjerusalemme. Fu truvatu da Queen Helen nantu à u tempiu di Venus imbusciutu. Dopu à a so alzazione di tutti i cristiani u 27 di settembre, celebrà a Festa di l'Esaltimentu di a Cumpagnia di u Signore chì i signali sò assai impurtanti.

L'Esaltazione hè una festa in chjesa u 27 di settembre è i so signali

Hè cresce chì qualchissia chì hà sappiutu annantu à questu feste sera pirdunatu di sette peccati. Trè ghjorni prima di l'esaltimentu, a col è coltu, ghjudìzii sò stati fatti da ellu è i parechji platti sò sirvuti nantu à a tavula. A ghjente si vide in famìglie è andò per aiutà i so vicini, canti e canti. Questu ghjornu hè stata attribuita una significazione especial, cumminendu cù a partenza di l'estate è l'arrivata di e primi ghjàlle. Cù a festa di Ortodoxu di u 27 di seculu, parechji superstitions folki è signalli sò assuciati, chì caratterizà u cumpurtamentu di l'invierno vicinu.

Signori di u populu è credenze u 27 di settembre:

  1. Una zitella chì hà lettu sete sette volte una cuspiratura speziale, sarà amatu cù u ghjovanu chì li piace, chì si ncuntrava, andendu à i ghjorni di e fugliali.
  2. Ogni impurtanza maiò pò fallimentu, perchè nimu hà mai hà principiatu un impurtante impurtante u 27 di settembre.
  3. In questu ghjornu era pruibitu di visità u boscu, perchè cresce chì u goblin aghjunghjera tutti i rèttili chì cresce per verificate e patevule per u periodu invernu.
  4. Porte, ventali è wickets eranu chjusi chjusu, perchè tutti i serpenti è l'altri persone di sangue friddu si mette in un locu è ponu incuntrari à l'appartamentu.
  5. In a primavera, un grandine flood expected, veddi gattivi altì volanti à u celu.
  6. U ventu ventu sopra u 27 di settembre - un signu chì si sera un veru stanu è assolellatu.

U settiu di sittemmiru stessu stessu signu, per esempiu, se hè seccu è cálido, l'invernu venghi per noi cun una volta. L'ughjettu abbandunate per i paesi cale è in paesi distanti, perchè u vaghjimu serà pienu, l'invernu sarà dura, è a primavera ùn si pò accustà cù a prima arribata. Thunder torrare in u settembre - à un ochju è longu seccu. L'invernu sarà dura durchitu s'ellu ci sò assai acantimenti nantu à a quercia. Tutti i signali pittorescenti di u fogghiu sordidu fannu chjaru chì si teniamu in u prigione più severu di l'annu, chì preparalli è quantu aspetta aspittendu a primavera.

Hè un mesi di pienezza - hè un peccatu di fà lacallu di a vostra vendita. E persone vedenu i ghjorni caliu è i frutti. À a fini di sittembri, u vignetu di u culleghju di vaghjimu, a sera creta è vina prima è prima. Tutta l'altru è si sìanu durmi per esce u invierno è vede in vita in a primavera.