Parlemu di una riunione

A cuspirazione à a riunione si riferisce à l'amore magia, perchè vi permette di tufà in una persona à una data. Hè impurtante de cunsiderà chì tali ritimi ùn causate micca sentenzi, ma solu seranu un stimulu à cuntattà. Ùn ci sò micca cunsiquenzi negattivi per cunse cusì, è pudete leghje ogni ghjornu, è in ogni ora di u ghjornu. Per ghjunghje u risultatu dumandatu, in i ritimi, a visualizazione è a cuncintrazione in i sentimenti è l'emozioni propria sò di grande impurtanza.

Conspiracy per incuntrà u vostru amatu

Se ci hè un scopu di scuntate cù l'amanti, ma perchè parechje ragioni ùn hè micca stata, significa chì puderà duverà un rituali chì u causarà un brame inexplicable. Prima di prucede à a trama, hè impurtante per sintonia in l'onda necessaria. Arregistramentu convenientemente è visite mentale cumu si un omu amatu hè ghjuntu in casa, apre u porte, quantu pare, etc. Impurtante impurtanza hè u massimu dittivu. Quandu ci hè una stampa clara di a reunione davanti à l'ochji, hè bisognu à chjude a manu à u pezzu di u vostru pettu è sussurda senza esitazioni di leghje sta parolle:

"I, u servitore di Diu (nome), chjamà u servitore di Diu (nome), micca da u furnace furnace, micca da l'acqua di mare, micca da a terra morta, micca da a vina di vimine, micca da a chjesa d'oru, micca da a porta torcia, ma da u mio pórtico.

Pensamentu di u servitore di Diu (nome), chjama à mè cun mè, i so pedi, a purtasti à mè.

Dui angeli guardii hà da accumpagnà in a strada, chì in ogni uppicinu u servitore di Diu (nome) andaraghju, u purtaranu à a porta.

Cù a parolla di un bonu ghjovanu chjama à mè, aghju cercu a chjave.

Sì, venite da passà, cumu si dice. Amen. Amen. Amen ".

Ripetite i parolle novi volte. U rituali cumencia à actuar immediatamenti dopu a pronunzia di l'ultimi parole.

Strong plot di una reunione

Per ghjunghje u risurtu urdinatu, in questa rituali, a preparazione previa hè impurtante - purificazione da u negativu. Per questu, hè cunsigliu per adarmu una dieta stretta per trè ghjorni è per cunsuma solu pruduttu d'urighjini vegetale in quantità minimu. Ancu in questu piriodu, deve rinunzià i sfruttate i nostri pesti è ùn anu micca cumbattimentu. Hè impurtante per fà cunfinazione è diverse disputati cù l'altri, in generale, prutegge da l'emozioni negativi.

U rituali bisognu di partenza dopu à u tramontu. Certeciate tutte e ventalli, cercone u cortini è lume à a chjesa di a chjesa. In vista di a flame, imagine una reunione cù un omu è dicenu cusì cun cuspirazione:

"Ddiu mi darà nantu à a strada. Danu una benedizzione nantu à a relazione, per meetà cù u servitore di Diu (nome), dà a fiducia, dà l'opportunità, dà a so forza. U Signore Diu sparisce da u passageru di u scuru, da u cumbatimu superfluvule, da l'ochji malvinni, u mo core ùn hà micca bisognu, ùn ci sarà micca scantu in i mo pensi, sarà una cunnessione d'amore cun mè, schiavelli di Diu (nome) cù u servitore di Diu (nome) è solu creci , si multiplica. Pregu a Diu, sì, a reunione hè necessaria. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

Un pezzu per truvà un omu per sapuniu

Questu ritimu hè adattatu per i casi, quandu hè necessariu di scuntate cù una persona. Per esempiu, se una reunione hè necessariu di decisu chì dumiciliu, questu parcrittu vi pò aiutà à capiscia chistu. Per u rituali cù a to manu diritta, scaccià un pezzu di sapellu è scarrafete u nome di a persona cù quale vulete cuntattà. In un bagnu vacanti, pusciau questu pezzu, fate è dicenu:

"Situ à u voce, senza u ventu è a chjagua. Ùn ci hè un tronu, ùn hè micca una tempesta, solu a calmesa. Tuttu u passu passà tranquillamente, senza u difendiziu.

Un pezzu di savoni ùn deve esse almacenatu in una purse, finu à chì si trova una reune.

Argumentu per una prima reunione cù l'altra parte

Questa ritu aiutà à i soliti in ghjornu à ncuntratu una persona degna cun quale pudete custruisce una relazione felice è longa. Per a so cunnutazione, bisognu di cumprà trè chjusi di a chjesa, è un altru icona di u Santu Santicu è l'Angelu Guardianu. Inturniatu in a stanza, chjama i candele è u prossimu postu i lecci è preparati. Dopu quì, leghjite sta cuspirazione trè volte:

"U mo anghjulu Amore, ti appiggiu à voi,

Ddiu mi nascita avete stallatu à mè.

Accelerate a me meeting nantu à un difficult path,

A felicità inespettatu in l'ale.

Probabilmente nuddu era chjucatu,

Mandate tutti quellu destinatu destinatu.

Amen! Amen! Amen! "

Hè impurtante di leghje e parolle cun fiducia, senza esità, allughjendu i vostri sentenzi è emozioni in elli. I cannli s'ellu deve esse brusgiate solu, è a cera pò esse spustata.

Trama effettuate per una reunione rapida

Un ritu simplice aiutarà cù l'aiutu di a vostra energia interna in "push" u to bellu chì in una reunione. Pi inizià a so implementazione hè megliu solu à a mezanotte. In anticipu avete bisognu di cumprà 13 candele isulani. Quandu u tempu hè ghjuntu, ligere è quì, attentendu à a flame, imagine a futura reunione in u più chjaru dettu, è dì chì a trama:

"Aghju preparatu candele per una reunione, per una prima cata cù destinazione. Invece chì u mo amatu hè luntanu, permettenu quì vicinu à mè. Aghju prufiziunatu per vedà prestu, inventa e reliie di u focu perchè. Mentre Antichrist maims our souls, l'amore ùn vi manca à mè ora. Cumu tutte e candele chì brusgiarà è moriri, daraghju u focu à e mio parolle in a notte. Fate una conspirazione micca in elli, tutti i obstacle s'rampèglienu. Cusì sò. Amen! Amen! Amen! "

Leggi finu à chì i candele sò si lamparaghju. Ùn bisognu di penserà sempre in u vostru amatu.

Argumentu à una reune in una photo

Un ritu simplice ùn deve esse fattu à a sunrise e di u sole in dui ghjorni. Per ellu, duie candele di cera, è una figura di un amatu ùn deve esse preparatu. Nant'à a tassa puscia una foto è prima di luzu una candela. Fighjendu à a flame à l'ochji di l'amatica, dicenu a seguente cuspirazione: "U ghjornu passò è a notte passava. Aghju espertu u ghjornu è aspiteva a notte. Avà aspettu per voi, (u nome di a persona per esse chjamata). "

Leggi finu à sente chì hè abbastanza. Allora accende a candela cù i vostri ditti, postu chì ùn pudere micca spulinu. À a sera, ripite u rituale è sia a candela incuscente solu. U ghjornu dopu, a ceremonia hè tenuta cù una altra candela. Un'altra ricunniscenza impurtante - in a matina per leghje a trama, avete bisognu à fà affruntà à orientu è à a sera - à punenti.