Kate Middleton hè stata permessa di portà a capra di a principessa Diana

Kate Middleton, dopu avè apparsu à una accolta diplomatica in u Palazzu di Buckingham, hà attatu l'attenzioni di u publicu micca cù u so vistimentu, ma cun una preziosa decorazione. A moglia di u prìncipi William era a tiara di u Nargu di Cambridge Lover chì apparteniu à a testa Princesa Diana.

L'heroina principale di a sera

L'ingaghja per a reception hè chjusu à a stampa, ma i paparazzi captu a duchessa di Cambridge, sia à u carru cù William.

Hè strappatu un vistitu di Alexander McQueen sua cilesti è una ghjova famosa.

Corona per a futura riggina

Kate ùn piacia micca diadridi di diadems, sicondu l'estimi di l'esperti di moda chì anu sappiutu, ella solu trè volte volte l'accessori. In quantu à a famosa tiara "Cambridge", Middleton pruvò per a prima volta.

Leghje ancu

I ornamenti prediletti di a so mamma

L'icona diadru hè statu un rigalu di vèrgine à a Principessa Diana da Elisabetta II, presentata da a Regina in onore di a festa cù u so figliolu Prince Charles in u 1981. Diana hà assai piaciutu Diana, spessu u vistutu di forti avvenimenti solenni, anche si si lamintò chì a decorazione familiaria era troppu pisanti.

In i tempi diffirenti, a corona, decorata cù diamanti è perle pere in piru, era purtatu da Elisabetta II, Regina Maria è Camilla Parker-Bowles.