Tick ​​mite in u loro

Sfortunatamente, un mite (kemidokoptots) in un pappagallo hè un fenomenu pocu freti. I parasitemi vanu in u pelle, pruvenenu scàdii, secrete toxins, senza trattamentu l'uperu pò perisce.

Cumu cura l'àvuli in un pappagallo?

A causa di l'infezzione da i parassiti pudete esse a so ingaghja in una capra in e branche, l'altri affari da a strada o infizzione da altri pani, è l'usura di l' alimentariu senza prucessi.

U periodu di incubazioni di tali parasite hè di quattru mesi, in questu staghje ùn hè micca impositu detti. I danni à u danu à i danni di a pelle induve e piene ùn manca. A maiò spessu hè u beccu, a zona attraversu l'occhi e ei zoppa. In u prucessu di i pani, un pappagallo ondulatu hè una picurana forte, l'acellu si stende à una perna per un longu tempu è arraggià l'altru.

In u prossimu stadiu di a scunfitta di u mitu, u pappagaddu ​​sintometti - in i so pedi hè adurnatu, a pelle hè sbuchjata, l'avecatu hè constantemente prucia, i tracci di l'attività parasita sò visibili nantu à u pico. Quandu a maladizioni prugressa, l'estructura di u pomeci cambia, diventa frianti, a petite ùn pò mancu manghjà. Cumu, i pesti cumminciaranu di fallu, è i cumercii sò furmati nantu à a pelle uneven.

Fortunatamente, u trattamentu di u loro di l'arburiche ùn hè micca difficiule. Un agente pruviste hè l'aversptin (novertin) l'inguient. Applientatu à un capu fino nantu à i spazi dati ogni trè ghjorni. Hè necessariu di saccharì l'uccelli chì tutti i crescitini hanu trasmessi, più u cuntrollu un o dui volte.

A cage necessite esse lavata cù un detergente è asciucate bè, per tirà tutte e perchè è pebbles in legnu in a quali a pet era davanti. In tutti questi sughjetti ponu esse cumuli, chì purtanu a ripetuta infizzioni. Dopu trattatu, pudete cumprà micca l'altri.

In u futuru, l'articuli sò deve esse sposti cù l'acqua furiosa, alimentate da i pruduttori pruvucati, è l'animali di piuma sò longu i pussibuli cù un grandi umore.