Khersones - Sevastopol

A Crimea hè un locu incridibile, induve a storia è a mudernità, i monumenti antichi è i risorsi naturali, i spiaghjani, u mare, muntagna, palazzi , caverne fudenu. Ogni cità prupone l'invitati un postu interessanti per visità. Rovine di Chersonesos - una di i turisori principale di Sevastopol. A cità hè stata fundata in u V seculu aC è di dui mila anni di l'esistenza era l'enfasi di a cultura bizantina è romana, hà sappiutu numerosi cambiamenti di putere, conquista, destruzzione. Hè cun ellu sò i famusi nomi di such grandi governante cum'è Re Mithridates, l'imperatori Gaius Julius Caesar, u prìncipi Vladimir.

A Riserva Naziunale di i Chersonesi Taurici in Sevastopol hè cunzidiratu com'è una di e cità più antichi studiuti, cum'è a ricerca archeologica hè stata capunata quì per più di 170 anni. U nomu "Chersonese" hè traduzzione da u grecu comu "penisula", è a definizione di "Tavrichesky" - situata in u paese di i Tauris, in tempi antichi, a Costa Sud di a Crimea fù chjamatu Taurica. In annals russi antichi hè cunnisciutu com Korsun.

Chersonesos era una veru polis - una cità-statu. U so apughjatu hà sappiutu in u prossimu de l'IV a II seculu aC, in quellu tempu hà domanu u sistema esclava, è a forma di guvernu era democratica - u corpu principalu di u putere esecutivu era l'assemblea di u populu. Ntô II seculu aC, i Scythians di guerra cuntinuaru à i Chersoneites per a guerra è anu foru attaccati à turnà à u Regnu putenti Re di Myrddat IV Evpator. Li nomadi si ritirau, ma a cità perde a so indipendenza. In u I seculu aC, a polis divintò parti di l'Imperu Rumanu, è perdiu a so dimucrazia. In u IV seculu, u Cristianesimu hà attraversu in Chersonesos è si fece u so postu avanzatu, cù parechji tempuli è santu. Duoppu duie millenaria di a so esistenza, a cità hè stata guerri in guerra è in a fine di u XV sèculu si chiuppa falò, esposta da i razzi di nomadi.

A Reserva di u Tauric Chersonesos hè stata data dà un decretu naziunale in u 1994 per decretu presidenciale. Oghje hè un grande scopu scientificu

Induve hè Chersonesu?

I turisti chì ghjùnsenu in a terra di Crimeanu, invariabilmente prupone per visità cipresanu cù certe volte di Sevastopol, cusì ponu attente à cumu per arrivà. Da l'estazione di ferrovia hè necessariu di entre in l'autobus. Dm. Ulyanova, viaghjate à u trolleybus N ° 10 o 6, o usendu u trasportu fissi di taxi N ° 107, 109, 110 è 112. Dopu pudete cambià à u bus numero 22 è avviate à u Ulyanov Street versu u mari è caminate da circa 15-12 minuti è da turnà à strada antica.

Certi visitori à u museu sò sbisteriatu da l'abbundanza di ghjente in paesi di bassa in i spiaghjoli di Chersonesos. E certamenti, i platti chì si trovani nantu à u territoriu di a citadella di u museu vighjenu almenu strammi, ma anu un encore especial, perchè sò assai populari, anche u nivulu assai cunfortu di cunfortu.

Una risonanza putente è l'influxu di peregrins facianu a scuperta ricerca di u pede di u primu Chjappu in Chersonesi. U cartulare hè cunnisciutu da i principali lucali, ma ùn l'hà cunnetta cù u santu finu à a so parabola cun un registru in a crunulazione di u seculu XVI.