I più isuli in Grecia

Grèzia hè un rinconi fabuloso in Auropa, chì hè famosa per a so storia rica è hè di grande interesse cum'è un locu turisticu cù prazzi magnifichi è luxui hotel. Ma mi piace à pagà una attenzioni particulari à e grandi isuli di Grecia, induve u restu serà particularmente memorable, còmode è luminoso.

Infurmazioni ghjugna

L'isuli chì si appartenenu à Grèce sò più di 1400, ma a maiò parte di elli sò assai picculi, mentre chì altri ùn sò abbitanti. Li Greci si stabileru più di 220 illite fora di u totalità, ma per a maiò parte, a pupulazione ùn hè micca più di 100 persone. Trà i più densamente populati è avè u più grande di l'isula sò Lesvos, Eubea, Creta è Rodi. Ricumenu dinò visitate l'isuli di Grecia Mykonos è Kefalonia. Eccu avete definitamente piace.

Ogni catta di l'isuli supratuttu havi a so storia cchiù ricenti, chì pò passà parechji millennii in u profunnu in l'epopea. Questi isuli survivavanu à a sarraczione è a cascata di parechji imperi, è praticamenti da ognuna di elli ci era una menziona in a forma di ruini di quattru majestu palazzi, i jardini, tempii o strutturi di difesa. Qualessu isula in Grecia avete prughjettatu di visità, nantu à ogni unch'elli elli ricevenu un accolta bè è una atmosfera originale incridibile cun lichendu à a antica antica di u passatu millenariu.

Grandi isuli in Grecia

  1. Creta . L'isula grandi e più meridionale di Grecia hè Crète . Eccu, i visitanti sò aggraditi da i cambiani è di u prezzu, superi platti virgini è bellu tempu duranti a staghjoni. A capitale di l'isula hè a cità di Crassulaghju. Eccu sempre pudete avà cumpensà a vita di l'ombra cù u silenziu è a tranquillità di i platti lucale.
  2. L'isula di Kefalonia in Grecia hè abbastanza un locu densamente populosa, di casa di più di 40.000 greci. Hè cè famosa per a costa inimaginably longa, chì si stende à una distanza di più di 450 chilometri. Inturbe interessante pò esse una visita à e caves lucale, chì in i cimi di a muntagna di l'isula una grande assai.
  3. Rodi . À e grandi isuli di Grecia includenu ancu l'isula di Rodi . U so centru hè a cità di u listessu nomu cù una infrastruttura bisognu chì pò sapire à i boni d'entretenimentu, cunfortu è qualità di ricerca ancu i più persunanti di l'isula. In i tempi antichi stu locu era di grande impurtanza, dopu à passà tutte e passaggi di navigazioni cummerciale di i Grechi.
  4. Minokos . U postu vicinu à l'isuli di Grecia, digna di attenzioni, hè u Minocos. Hè situatu quì à u mezu à u mezu di u bacinu di u Egeu, a durata tutale di a costa hè quasi 90 chilometri. Prusità tutta a pupulazione tutta di l'isula, chì hà 8-9 mila abitanti, hè u grecu Puru. Perchè, se vulete un veru sapore grecu, da vale a pena per esse da quì.
  5. L'isula di Lesbos hè un bonu locu per l'amatori di l'antichità, i ruini più antichi chì sò situati quì date di u 7u seculu aC. A strada, credi ch'è era questu quì chì a furtuna ghjesia Sapore travaglia nisunu, chì hà urganizatu a prima comunità femina chì travaglia a relazione di u mondu sessu trà e donne.
  6. Eubea . In cunclusioni, aghju sceltu l'isula di Eubea, chì hà a seconda grandi grande in Grecia. A so cità più grande hè Chalkida, hè una cunnessione cù u cuntinente di u paese. Duranti a marea, puderete osservà un fenomenu naturali unicu chjamatu "onda persunale".

U restu di l'isuli abbitanti di a Grecia ùn sò micca micca interessu turisticu è archeologicu interessanti à i visitori di Grezia, ma l'avemu parlatu in l'articuli seguenti nantu à u locu celu nantu à a terra - Grèzia.