Bamia - crescente

Pensate chì ùn hè micca putente cultivà una cultura africana esotica in a nostra latitudine? Avemu da pudè pruvucari a rigalu nantu à un esempiu di una pianeta okra, chì hà qualessu qualità gustativi. A questa cultura hè chjamata di modu diversi: l'okra è u hibiscus vegetale, è u bhindi, è u gombo. A strada, a bamia hè cultivatu da u famusu scrittore A. Chekhov, chì hà ancu praticatu a medicina.

Prima Description

Cultivazione di i varietà d'okra "Lady fingers", "Terrevole verde", "Bianco cilindru" per i nostri camiciendi di camioni sò sempre una curiosità. Sta cultura d'una annu hè di a famiglia di malva. Per i scatuli decorattivi, varià nanu sò cultivati, chì l'altizza ùn sia micca di più di 40 centimetri. Se vulete cultivà sta cultura per a famiglia di frutti, pudete avè elicatu varietà di medium size. Pianti tali in altizza pò arrivanu dui metri. I frutti di l'okra, per quessa chì a cultura hè cultivata, reminiscenu a frasi di peppa allungati. Un fruttu pò alcuni un tamene di 5 à 25 centimetri.

Sì i frutti sò cullezzione immobiliate, pò esse cunsumatu crudu, agghiunci i guisantesi à insalate è sopopi , stewanti, cogni, priservatu, spremuto, etc. Accugluti dopu à a scorcia di chicce, i frutti acquistenu un cortu marroni, duru. Da elli, fate un sustitutu per u cafè è a mantra, chì in i so pruprietà cuntenenu cù l'oliu.

Peculiarità di u crescente

À volta, avemu calmu di principianti - difficultà per cumu cresce un bumiyu da e zucca o pitture, ùn sò micca prisentate. Ma i so matessi sò quì. Se pensa à cultivà oviu da e zene, ùn hè micca pussutu fà senza un invernamentu. Qualcosa chì puderete esse dichjaratu, ma a cultura hè Africana, amarà a calidez è l'abbundanza di lumera. Sì l'invernamentu ùn hè sparatu, prima avete da cultivà e piante. I Seeds sò stati in l'ultimi ghjorni di primavera in turchine di turf. Sta cundizzioni hè mandatu. U fattu hè chì e raghje fragili è suttili di u trasplante d'occara hè improbabile di surviglià. U tarritoriu duverà esse fertili, fecundatu. Dopu avè l'acquavimentu di e mane di 34 centimetri, u pianu hè riabilitatu, ma micca abbundanza, per evità l'apparizione di una crosta. In dui simani, i zoni germinate. Quandu a temperatura ambientale, u più veloce puderà vede parechji pianti. Puderanu è fertilizate cù nitru granciu o fosforicu. Quandu i primi fogliosità parechji, i pianti poni esse pianificatu nantu à a terra aperta. Per piacè, a cultura ùn piace micca ingrossu. A distanza minima hè di circa 50 centimitri.

Care per bamia

A chjave per u cultivatu d'okra d'avè hè u regnu adattatu. Questa cultura ùn tende à nè a seca, nè l'excrementu umidità. Ma ricurdate di a durata di i radichi di okra! Arrivanu à una durata di quaranta centimitri, cusì cuntrollanu regularmente l'umidità di u mondu in questa sfarenza. A cultura hè criscente à un passu rapidu, digià 2.5 mesi dopu à siverza, l'okra di ripusenza prima faciule i primi frutti. Hè dispunibule durante stu periodu per fà u nitru di putassiu o humus.

In quantu à a cugliera, poi ricumincia l'azzioni di okra tutti l'altri ghjorni. Sì ditevule, i frutti ponu allisteri è diventate stiff, densu. Immediatamenti dopu à colti, i frutti sò deve manghjatu, per prucessu o fugliale, perchè in un ghjornu o dui sò diventerenu ghjunti. U prucessu di fruttu l'okra cuntinua finu à i primi ghjacci nocturnal. Ancu -3 per a cultura ùn hè micca u limitu, ma fructificate prutrarà per sempre.

Se vi cuntentate di a racolta è u gustu di stu esotà africanu, cogliri di cugliera di e sementi. Per fà quì, abbandate uni pochi nantu à u ramu. Solu quandu a terra cuminzanu cunghjunghjenu, stà e frutti è ripigliate e mane. In un locu scuru, seccu cù a temperatura di l'ambienti, si stallanu facilmente finu à a staghjoni sussida.

Comu pudete vede, ùn hè micca cusì difficiule di cultivà un okra, ma pudete sempre piace u vostru famìglia cù u gustu inghjustu di sta pianta exotica.