Portulac - crescente di e sere, e caratteristiche caratteristica

Fate trà e floristerie hè a porcellana assai famosa, u cultivo di e zicchini di sta "rugita decorativa di u fiore", ùn si trova micca solu bellezza, ma ancu e so qualità curativi, aiutannulu à lotta contru assai malatie, ferite è picurie di serpente.

Portolac di i fiori

Portulac ponu truvà in i siti in giardini spessu, i disinazioni di u paese utilizanu com'è una pianura di pianta, chì formanu una carpetta solitaria è verde chì sustituisci u coghju . Portulac, crescente in u salvaje, pussedi circa 200 variità, spezie cultivate solu dui:

Portulacu si multiplicate da e manni in a maiò parte di i casi, in particulare in cundizioni favurevoli, si sviluppau. Plantate e mane in a pianta aperta pò esse realizatu ind'i tempi caliu è meridionale, ma in a bandu di u mediu, assai amatorii di fiori prefettini sminu a sementi di u lobulinu perale nantu à i pianti di a pianta, è poi a pianta in a pianta aperta. I mudiculate di pestilenza sò stati à a fini di ferraghju à a prima marzu à cresce i pianti.

Portulak - piantazione in a pianta aperta

A piantazione di a pesta è a crescente di e so sante nantu à a terra aperta si svolve dopu chì ùn ci hè nuddu periculu di gélada. In e regione miridiunali hè questu tempu in u principiu o mezzu di maghju, in u mità (è ancu in Siberia è l'Urali) - à a fini di maghju, prima ghjugnu. Sementi i graneddi di u segellatu nantu à a terra aperta, elettu pezzi solari, perchè a pianta hè termofílica, ampara spiaghja boni è illuminati.

Per e mane per sdegrezza in ghjunti cù successu, a tampiratura ùn deve esse menu + 22-25 ° C, è a tarra hè stata nunda. L'umidità anu purtata à u fattu chì e piante esse stinciatu, stanu fioriti è ùn deve micca suminà. Portulac hà capaci di multiplicà e cose da e indipendente, fighjuleti fora di casti maturi. In questu casu, avemu da garantà chì ùn hè micca coperto è micca salvaticu.

Comu a pianta una gaviota cù e cavalli?

L'urtulani anu un pocu secreziu nantu à cumu pruducini in modu appuntu una gavinu cun sementi: sò stati mischiati di sabbia, in cima di un terrenu dispostu è bon affichu, in quali ùn ci vole micca à fossi è orgànicu. Portulac, u crescente di e zoè chì sianu megliu in u mini-teplichka, chì pareanu un picculu aquarium fattu di plexiglas è cuparti di u polietileniu o una tapa di veture trasparenti, crescenu più veloce.

Sènnu assai pocu, e sementi di u pestilenti sò posti nantu à a superficie, per questu scopariu sò scumparati scritte, à una distanza di 40-50 cm l'una di l'altri, i zucchetti sò presu pressu à u pianu, ùn anu sprinkled è sprinkled cù l'acqua da u nebulizatore. Doppu quasi 3-4 simani, quandu i chardini sdrughjenu è diventenu un mudellu forte, pascatu , è poverite assai a terra, assai pulitu, cù un pistola spray.

Quandu si sirvia à e pècure in una pianta aperta?

A fioritura di Portulac hè chjusa è termofílica, ùn hè micca fretu, perchè ùn hè micca impughitu cù u so atteru in a pianta aperta. I Seedlings piantatu à a fini di maghju - prima ghjuni, spruta appena dopu à 7-10 ghjorni à una temperatura di u ghjornu di 25-30 ° C, criscenu prestu in i primi 2-3 simane, bisognu d'assistenza constante. Se e cose sò state risurricatu bè, è i sprochotti parevanu cuddari, ci anu da esse prupositu. Oghji ghjardinaghieri sò una diversità di semboli, metteanu, un aterrazziu tenenu una figura assai decorativa.

Dopu à u pianta, a perforazione di u giardinu hà bisognu d'assistenza, chì cunsiste di riversi pericienti, perchè sta fugliosa senza pretensione hè assai piacevule o manca di piacè. Ùn deve esse sbagliatu di u locu, u regnu freti, ùn hè micca necessariu di fertilizazione staghjunali. A portahanna abbunna è continuamente fiori, ùn perisce micca energia in l'apparizione di e zitelli, aiuta a pianta per ridivà di i fiori sfatiti.

Fiori di perle-calce - crescente da e zene

Cridimentu è cura di una pesta à a terra aperta precisa un tempu minimu è sforzu. A principal attente hè pagatu à i seguenti momenti agrotechnichi:

  1. U tarritoriu. A pianta in un lignu aranciatu, rossu falu o rocca.
  2. D 'acqua . A quantità di umidità deve esse assai moderata, a pianta ùn soprissi micca di a seca.
  3. Top dressing . Portulacu ùn hè micca necessariu, posto chì l'abbinimenti cuntribuiscenu solu à u crescitu di a massa verda.

Portulac - care features

I peculiarità di cura di una perle per lobuletta ponu esse attribuita à a qualità chì ùn hè micca inherente in i culturi di u loru di fiori - questa hè l'attenzione minima è u tempu passatu nantu à ella, hè necessariu solu di piglià parechji punti:

  1. Situazione. U locu illuminatu massimu, altri, a canola ùn pò micca fioritura.
  2. Temperatura. Questa fiorita hè stata aduprata à un clima chjuchevule, ma un pocu frettu frettu ùn pò micca fericallu.
  3. D 'acqua. Hè desirabili à umietà u tarrenu, ma, ùn permettenu micca un eccessu di umidità.
  4. Malati è pesti. Molt resistente à a maladie, i pesti quasi ùn li micca moltu.

Curingu di u parsimpulu in u giardinu - riccu

I cundizioni per u portolac crescenu pò esse equipariatu cù Spartanu, a pianta facilità à tollerà un seculu prolongatu. À tempu cale, quandu u solitu hè seccu à secu, ponu esse abbastanza abbastanza, ma si deve esse cunsideratu chì un eccessu di umidità pò pruvucà l'apparenza di una malatia fungale in a pianta. L'acquessi ùn deve esse micca più spessu ch'è quellu in 5-7 ghjorni, l'acqua aggressiva è rinfriscata, per via di regu abundante, pò esse ghjunghje u fioru è a fermentazione di e sementi.

Cumu cresce u buckthorn marino da e so pasture?

A cultura di a giardino cultura, a cultura di e zicchini, hè megliu pruduttu à l'alione induve cultivazioni vegetali anu creatu, satureranu a terra cun nitrogenu, fosforu è potasio. U segnu di pappagalli crescente ponu esse cunsideratu chì questa pianta ùn pussede micca bisognu di riccu di terra affluenti è fertilizante. I fertilizazioni introduciuti in u spaziu pò purtà à u fattu chì l'accumulazione di a massa verde s'intensificheghja, è u purlure ùn cessarà di fioru. Se u tarrenu in u situ hè pesce, invece cum'è un fertilizante solu impremenu solu carbulu, facenu necessariu, finu à chì e zicchini si sò riuniti è di ghjunghje à a terra.

Portulacus, fiore - malatie è peste

Cumpagnia di cunsulazione à Portulacu ùn hè micca difficiule, u portale hè perfetta in questa situazione, questa pianta ùn teme micca di e malatie è i peste. U situazione incorreite, e cundizioni climatichi avversi (chjari longu) pò pò levà un fiore à malatia. In rarus cases, una malatia fungosa chì deformesi u fucili è fede assai spiegalli nantu à e foglie pò esse un periculu per u segnu. In questu casu, hè bisognu di caccià i partijiet dannighjate di a pianta è trattà cù una cumpunimentu fungicida chì cuntene u cobre.