Barbaris - crescente

U genus di barberry includenu assai variità di arbusti in ghjocu è endemichi. Sò decorati à e diverse tempi di staghjoni. Oghje ricordi fiori giardini d'aria orbi è oru, cullucate in un sbraccianu, sò perfetti mellifusidi. In u periodu di fruttu, una varietà di baga sò bella in forma è culore, è fiori eleganti di culore di u culore di perfetta adornanu u giardinu. E spezie di bassine di barberry sò usati in i rotuli, nantu à u coltu di l'Alpini, è alture sò più apprupriati per u gruppu è di piantazioni sola. Perchè u barberry hè un arbulu spinoso, hè spissu usatu in i bogieri , solu per a decorazione è simpliciamente invece di vallata per pruteggià di l'invitati invintati. Per crecià un spinu da u verdure, avete bisognu di qualchi arbuli di pianta per u sante.

Plantendu barberry

Barberry cresce cù e stagni, raghja, fugliale di arbuli, è ancu da e sere. In ogni modu, u cultudu di u babu di i zrippi hè un prucessu assai longu, moltu più veloci per rimpriverà in un modu vegetativu da un caseddu adultu. Sì avè sempre decisu di crevi un barberry da e zicchini, avete averete ricurdà chì u palisatu di zuccaru hè assai difficiule, perchè duverà prima chì sustene in terra o turfà (estratificate) à una temperatura di +5 gradi per 2-5 mesi. Sì a simfetta u barberry in a caduta, immediatamenti dopu chì i pezzi sò presciuti da e raghji, in u territoriu passanu una stratificazione naturale. À l'estiu, a pusterità dà risentivi amicable. Dopu à appare à duie bianchjamenti veri, u piantaghju deve esse diluyu. I mudiculatini di dui anni creceranu in un locu, è devini esse trasfurmati à un locu perpetu.

Barberry adora un postu luminoso in u giardinu, anche ella tene cù a penumbra. In ogni casu, se pensate à l'ombra, ùn averà micca fruttificà. Per una currezzione, a pianta deve esse posticata à un metru di l'altri, è si hè una sola pianta, a distanza da l'altri pianti devia esse almenu dui metri.

U sughjettu per u suttopluzze u bercògliu hè da esse fertilizatu è buccatu, perchè ùn ci hè micca stagnazioni di l'acqua, invece l'assistenza ùn hè micca sè micca simplice. Prima di cultivà e piantini di barberry in u vaghjimu, u territoriu ci vole à dugnu à una prufundità di 60 cm, pulita di e male. Per un hedge, serà necessariu di excavà una fossa. In i pezzi di piantazione pendu prima sò dorme una capru fertili di a terra, è da seguitori avemu da introduverà u fertilizzante: sal marina di potassiu, superfosfat. Chì i radichi di e piantinu ùn sò micca in cuntattu cù u fertilizante, devenu esse mischiertu cù a tarra. Se u solitu sia uccidentale, poi averà aghjunghje una freccia in lattice o lime. Allora a pianta una mudedda, sparghje tutte e so radiche, sughjettu cun u so dulce è compie ancu bè. Allora l'acqua, turf di mulch o humus è tagliate a rivolti à 3-4 rizzi prulitariati.

Caring for barberry

U arbustulu hè resistente à a secca è senza pretensioni in cura. Cusì, cura di u babu hè in regula regularmente in a stagione secca, trasfurmendu bramosu è alluntjate a tarra versu l'arburi. Ci hè ancu necessariu di trimà vigni vecchi. In a primavera, prima di u capiu principiatu à u pruteziu, hè necessariu di cutulà tutti i risultati deboli è malati è in u so postu prestu prestu assai novi. Una volta in 2-3 anni, pudete alimentà barberry cù fertilizzanti di nitrogenu (in primavera) è fosfori-potassiu (in u vaghjimu). In l 'invernu, i pianti ghjovani d'esse coperculacciati da lapnik o film.

L'arbureti adulti di u baburanu sò pruduzzione è ricchezza regularmente. Un altru nome per barberry hè caramelu: i so frutti sò assai similari a sti dolci è agrumi. Sti boni assai utuli sò usati per preparalli di casa, cugliera di pilaf, cugliunamentu di carne. Edible in barberry ancu surtite da questu gustu à u sorrel.

E cultivare barberry è cura, perchè vi daraghju piacè è benefiziu.