Pera - pianta è cura

U gustu di l'aranciu pera hè cunnisciutu da noi da a zitella. Dense cun sourness, suculente è duce, amaru è dolci cun un buccia di rosso - per tutti ùn ci hè una cunfini ideali di u gustu. No spiecanu, quasi tutte l'estate di u veranu pruvate à pruvà criscinu parechji variità sfarenti nantu à u situ, u sceglie l'usu di i termini di a maturazione è e caratteristiche di u fetuu, l'adattazione à a regione è a cumplessità in cura. In ogni casu, e li reguli basi di cura di una ghjunta peredda sò circa appressu à u listessu, avemu da discutte di più sottu.

Plantendu i pianti pâ peri

Prima di tuttu, aghju aspettu per fà cumu fà piantà sta cultura è e funziunalità di u prucessu stessu.

  1. U locu per u disembartamentu deve esse assulanatu, senza una sombra è spaziosa. U travagliu principia in primavera è in u vaghjimu, ma a maiò "spertu" prefessu prefenda l'opzione di u vaghjimu.
  2. Dopu a sceglie un locu, avete da preparà a terra. Da appressu da a seconda mità d'aostu, scumpigghia di a terra è l'intruduzioni di nutizzioni di nutrienti cummincianu. Per plantà è cura à una piru à un ritmu di un metru quadru, secondu u tipu di terra nantu à u situ, fate compostu, superfosfatuu è sal di potassiu.
  3. A terra sutta l'attinzione hè preparata, ora vai per u materiale di piantazione. Per ciò chì i forzi invistiti è cura i ghjusti per si justificà, i pianti di e piantà deve esse unu o dui anni. Assicuratevi di rivista di u sistema radicali durante a compra, l'arburu stessu deve esse forte è à u listessu elasticu.
  4. Prima di cultivà, cava un pocu più di u sistema radicali di a piantina. Un prerequisite per i boni risultati quannu pruduce una piru è cura per ella hè lacrime è un scambiu di l'aiutu di a qualità di u tarritoriu. À l'arburu conforme urdinatu, cresce da u centru di u fucunu circa 30 cm è stallanu cun col. Dopu u sbarcatu, sta parte avà devenu circa 70 cm sopra à u liceu.
  5. Quandu tuttu hè fattu, a piaghja hè cuddata currettamente à u pitottu di u sembe, perchè l'arcu radicali hè vicinu 6 cm sopra u nivellu di u livante. Tutte e razzi sò stati ridificati è sùbitu s'addrummisciva cù a tarra chì era compru.
  6. Allora dorme in tuttu u paese, pisò, acqua è mulch.
  7. A distanza da u piantagginu di pames depune da a variità . Per variità cù una forma di volta da a cima hè di circa 7 metri, a forma di pianta hè abbastanza 5 m.

Curingu di a perra dopu à cultivà

U primu stadiu più difficiulmente in u cultivamentu è a cura di a piru hè cumprata. Per fà chì i sforzi ùn anu micca ingannatu, avete da cuntrullà dinò seguitu a pianta. Prima di tutti ùn si scurdanu di rinsentu. Se a vostra regione hè secca à l'estiu è ùn ci hè pocu precipitazione in un annu, sarà spessu. Preferite aduprà u metudu di aspersioni o spraying. Certi ghjurnogholi abbiate digià un prucedimentu vicinu à un àrburu e dete l'acqua in quì. Ma in ogni casu, u supplyu di l'acqua ùn deve esse filoso, ma assai lisu, altrimenti l'arrabbià anu da lavà.

Unu di l'elementi più impurtanti per a cura di una pera dopu à vèniri hè cunsideratu cum'è a so pruning. A Seedling, chì hè stata pianta durante l'annu, hè sparata in primavera da circa 50 cm da u pianu. Questu hà datu l'oppurtunità di sviluppà a corona da quelli arumati chì sò sianu situati. Se a to piola hè dui anni, Hè prubabilmente chì in a primavera, serà necessariu di rimpriverle rivolti verticali vertenti.

Ci hè una parolla chì u crescente è cura di pirasi è manzili sò assai vicinu. Da un certu puntuale questu hè veru, ma a pera hè più propensa à a fretura. Ci hè necessariu di spruvà u fondu cù neve. Adu sempre hè pussibule di vintu u tarritoriu in u vaghjimu è copre a razzii è u fondu di u troncu da circa 30 cm.

In u tempu di vaghjimu, attente à i rotori in u situ. Vulenu aghjustà nantu à u troncu d'un arbre, perchè l'abbandunati famosi dachè cunsiglienu troppu u so fondu cun cartace grossa. Un altru puntu importanti hè u distruggeru di a terra. U fattu hè chì u sistema radicali di i ghjovani arburi hè debbule, perchè i trunvii sò allargamenti è fugliale.