Perchè manghjà

Per avè una bona vendi di pear trees per many years, necessitanu una alimentación regular. Fertilizzanti per pirsenu sò intruti durante u vechju di a vegetazione generale - d'aprili à uttrovi. Ma solu per i sfarenti staddi di sviluppu è di fruttu deve bisognu di diversità di elementi nutrittivi.

Fertilizzanti per pira in primavera

Dopu à a cascata di a neve è u sapienu di sap di l'activu, a pianta prupone un fertilizante di nitrogenu. Ammonium sulphate, urea è nitratum ammonium prova chì hè stata stabilita. U fertilizante in forma secca hè chjusa cù schlesseriu in i circles vicinu à trunche o cù l'aiutu di un furasteru facenu furmuti in u pianu à circa 60 centimetri in prufundità, in questu casu, u fertilizante vene direttamente à u sistema radicali. Pudete dinò l'applicazione foliarendu a spraying à l'arbureti cù fertilizante liquid. Aduprà a suluzione di l'urée per processà a curona in prima primavera è dopu chì u culore fora.

Perchè alimenta extra in l'estiu

Da ghjugnu à ghjugnu, i fugliali è i fertilizzanti di putassiu sò intruti. A maiò spessu hè superfosfatatu è sulfatu di potasio . Cù a mancanza d'elementi di traccia, cum'è u fosforu, l'alivi sò chjuchi, l'arbre descarta l'ovari o i frutti turnanu per esse chjuchi è deformati. A mancanza di potassu pruvucà a chlorosis di e foglie, quandu a foglia fasgianu a pocu pressu da i spini è si cascata.

In u vaghjimu, u fertilizante più attivu cù tutti i tipi di fertilizanti hè realizatu per assicurà chì u futuru annu per acquistà una rica raccogliosa. Tuttavia, ùn fate micca ghjelu, perchè u surplus of fertilizers in u locu - u prublema hè assai più seriu chì l'accade. Inoltre, l'accumulazione di nitrates in frutti hè periculosa.

Alimentazione di piantini di piru

I piantini principianu à fertilizà in u sicondu annu dopu à vende, ma in dui mezi di quantu per una pianta adulta. A megliu variante di l'addevu di e piantini hè una solu suluzione di cunzunzione di vacca o di pollulu. Sò pezziati cù tronchi d'arbre è trattati in folli in tuttu a staghjoni.